Coraz częściej się słyszy od osób światłych że pieniądze i system zły

Re: Coraz częściej się słyszy od osób światłych że pieniądze i system zły

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
Kawusia napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
Dziękuję, Kochana Kawusiu. Możliwe, że któregoś dnia skorzystam. Na razie w sferze finansowej mam fajny balans. Nie za dużo i nie za mało. Starcza mi na wszystko i jestem bliska realizacji tego domu we Włoszech.
Gorzej w innych dziedzinach, bo nie mogę uprawiać czarnej magii, muszę szanować wolną wolę:))) Potraktuj z przymrużeniem oka :)
Przylaszczko ja wiem że ty sobie świetnie radzisz w sferze materianej ,chodzi mi o to żeby oczyszczać pieniądze ,które do Ciebie przychodzą Ponieważ wyobraź sobie że taki pieniądz który dostaje się w Twoje ręce przebył swoją drogę ,i mógł służyć do złych rzeczy.
A w Magii jest piękne to że można zmieniać rzeczywistość ,kolorować ją farbkami.Ale nie naginamy woli ,szanujemy wybory ludzi. Ja jak robię coś dużego to z porozumieniem z Michaelem ,czyli na tzw.zlecenie ,ale to wcale też nie oznacza że człowiek nie może zmienić swojej woli i wejść na inny tor .Może ,a ja to szanuję ,a w zaufaniu powiem że mi to czasem na rękę ,bo mam mniej robotyI nie słucham Michaela że mi się nie chce ,czy nie wykorzystuję Daru, bo przecież Ja chcę ,tylko ktoś zmienia kierunek .Czasem spotykamy kogoś by zrobić tylko jedną ,lub dwie rzeczy wielkie dla Świata i to jest piękne. Mamy piękne wspomnienia, zachowujemy dobre wspomnienia w sercu i idziemy dalej. Nigdy nie  przymuszam nikogo by był w moim życiu i nie chcę być kołem ratunkowym ,że ktoś mnie widzi tylko wtedy jak ma problem ,a jak dobrze ,to ma mnie gdzieś. Jestem skorpionką i mam swój charakter ,ale mam też ogromną empatię ,jasnoczuję i jasnowidzę ,więc nie płaczę jak ktoś odchodzi z mojego życia ,ale błogosławię ,bo mam zawsze nadzieję że choć w niewielkiej części ten człowiek wziął coś dobrego z tej znajomości. Są przypadki że biorę kogoś i wykopuję ,bo mi cos nie odpowiada. Generalnie czym mniej mam blisko siebie ludzi ,tym lepiej dla mnie ,bo mogę ogarnąć .A od zwierzeń mam Archanioła Michaela ,a sama często słucham zwierzeń ludzi ,bo chyba czują że jestem dyskretna. Uwielbiam przebywać w lesie ,a dziś deszczowo ,to na tarasie będę słuchać ptaszków i leżeć w hamaku ,w ramach wypoczynku .Koty jak zobaczą że jestem w domu ,to się ogromnie cieszą będą zaraz ze mną leżeć na tarasie. To niesamowite jakich sojuszników mamy w zwierzakach. Czy może być piękniej?Dla mnie jest ok
Jak pracujesz z Michałem, to chyba walczysz ze smokami, Kawusiu :) Musisz być bardzo waleczna :}
Tak to już jest, że ludzie się pojawiają i znikają z naszego życia. Każdy jest potrzebny, każdy czegoś nas uczy i my uczymy czegoś innych, czasem wystarczy drobny gest. Dziś usłyszałam, drogą okrężną do mnie wróciło, że sąsiad powiedział o mnie, że jestem przyzwoitą kobietą. Oczywiście się wzruszyłam, bo nie znamy się jeszcze tak bardzo długo, ale dość, żeby wyrobić sobie opinię o sobie. Wykonuje u mnie czasem jakieś prace  fizyczne. I to naprawdę było dla mnie coś ważnego, że tak o mnie powiedział. Bo trudno być przyzwoitym dla kogoś, komu się płaci. Ludzie zwykle czują się oszukani, naciągnięci, niedowartościowani, niedocenieni.

Oj, ja też chętnie położę się na tarasie, ale to chyba już jutro :)
Przylaszczko czasem mnie w jakąś sytuację wkręca po prostu w białych rękawiczkach. Zawsze wiem ,bo się jakiś czas nie odzywa, bo czeka aż ochłonę. Może to fajnie ,bo mam ciekawe życie przynajmniej, ale co z tego jak nawet biografii nie mogę napisać ,bo mam sporo tajemnicKtóre nie powinny zostać odkryte .Przylaszczko bo jesteś w porządku po prostu, dlatego tak Cię postrzegają.
Trzeba znać wartość swoją ,bo poza tym Panem który u Ciebie pracuje ,jest też masa zazdrośników. Ludzie nie muszą rozumieć naszych wyborów ,ale my powinniśmy być pewni tego czego chcemy.
Tak właśnie słyszałam, że z Aniołami lekko nie jest. Nie ma nic za darmo :)
Generalnie nie ma nic za darmo, bo przecież wymiana energii jest zawsze, a może za tym coś jeszcze pójść.

Tak, niewątpliwie masz ciekawe życie:)

Kobietom jest ciężko powiedzieć, czego chcą, one wiedzą, czego nie chcą :)
Ja się kieruję intuicją i sercem, Kiedyś ktoś mi napisał bardzo mądre słowa: Cokolwiek zrobisz, zrobisz dobrze. No i miał absolutną rację :) Muszę mu podziękować przy najbliższej okazji, mam nadzieję, że się trafi niebawem :)

Pozdrowionka, Kawusiu :)
🦋🦋🦋
12