"Człowiek" (Human), Francja 2015.

Anna.
Gdybyście nie mieli nic lepszego do roboty, to do obejrzenia 4 czerwca, 16.20, na kanale Planete+.
Dla posiadaczy cda premium, dostępny od zaraz ;-).

Re: "Człowiek" (Human), Francja 2015.

Jola
Anna. napisał/a
Gdybyście nie mieli nic lepszego do roboty, to do obejrzenia 4 czerwca, 16.20, na kanale Planete+.
Dla posiadaczy cda premium, dostępny od zaraz ;-).

Może w końcu wykupię Premium na cda., bo trudno mi już znaleźć coś choć w miarę interesującego.
Po przeczytaniu recenzji zapowiada się ciekawie.
A Ty Anno widziałaś już czy szykujesz się na poniedziałkowy seans? :)

Re: "Człowiek" (Human), Francja 2015.

Anna.
Cześć Jolu.
Oglądałam i nie oglądałam... Leciał dość późno i jak już wciągnął mnie na dobre, zadzwonił telefon (wiedzą, że jestem nocnym markiem) i trzeba było odbyć rozmowę, jedną z tych niecierpiących zwłoki, nie dało się podzielić uwagi...
Sprawdziłam datę powtórki, podałam ją i tu, zasiadłam przed telewizorem wyznaczonym czasie, z "wiadrem" kawy...i okazało się, że żadnego obiecanego fillmu nie będzie...
Poczekam aż mi nagrają.