Czasowe ograniczenie dostępu do forum

1 wiadomość Opcje

Czasowe ograniczenie dostępu do forum

Hej,

Z powodu nieobecności moderatora Darrio — na forum będzie od czasu do czasu wyłączana możliwość pisania dla osób niezalogowanych — przynajmniej do czasu, aż nie powróci Darrio.
Przepraszam za takie utrudnienia

PS. Niestety ciągle istnieją osoby, które nie potrafią napisać 3 zdań bez wycieczki osobistej, bez inwektyw, a na tym forum tolerujemy tylko kulturalne wypowiedzi. Niestety tacy "dowcipnisie" uważają za coś normalnego wejść na kogoś forum i wyzwać go od pajacy, głupków, nienormalnych czy życzyć wszystkiego najgorszego i jeszcze mają pretensję, gdy taki komentarz zostanie usunięty.

Oczywiście uważają się za nieomylnych ekspertów i autorytety, z których zdaniem powinienem bezapelacyjnie się liczyć ;) Ja na przykład nie wyobrażałbym sobie wejść na kogoś prywatny profil, Facebooka czy forum Nabble i w co drugim komentarzu próbować go obrażać. Rozumiem, że każdy może od czasu do czasu się wkurzyć, ale jeśli przybiera to formę recydywy, to jak mówię takiemu zachowaniu nie.

Dosyć mam agresji w świecie realnym, więc nie mam obowiązku jeszcze znosić i tolerować jej na małym prywatnym forum (i za każdym razem się tłumaczyć, dlaczego komentarz został skasowany). Kulturalnym komentarzom mówię TAK, agresji słownej, wycieczkom osobistym mówię stanowczo NIE :)

PS. I nie interesuję mnie, że np. Dario też nerwowo reaguje na sąsiednim forum — tutaj każdego obowiązują zasady wspomniane wyżej i w regulaminie forum :)