Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

Trzy szybkie punkty, które każdy powinien zrozumieć:

1. Zapoznajemy się z zasadami forum, na którym chcemy pisać.
2. Komentujemy poruszany temat, a nie autora tematu.
3. Nie używamy inwektyw, zwrotów obraźliwych itp.

Prawda, że to mega proste?

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

hiena
Koleś nie drwij sobie ze mnie...jestes żałosny gdy atakowały chamskie trole...jakoś
nie stawiałeś ich pod pręgierz...napisałam co myśle a ty zamiast kontynuować...
jakikolwiek wątek na który ja jako jedyna okazałam reakcje...kasujesz!...
i zostawiasz te które ci pasują:/...wiec po jakiego uja pana nie usuniesz?
wszystkie moje komenty tak jak by mnie tu wogole nie było?!...i pamiętaj...
mnie nie będziesz ustawiać jak twoje perełki, wróżki i inne lizuski:///!
swoim egoizmem postawiłeś  krzyżyk na forum...wiec ciągnij sobie je sam!...

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

wróżka Indygo
W rytmie hip hop! Nici z asertywności.

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

wróżka Indygo
Szuw nie potrafisz oswajać narowistych koni. Kostki cukru...a nie regulamin.

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

[wymoderowano]

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Koleś nie drwij sobie ze mnie...jestes żałosny gdy atakowały chamskie trole...jakoś
Już nie drwię, teraz piszę całkiem poważnie...
hiena napisał/a
nie stawiałeś ich pod pręgierz...napisałam co myśle a ty zamiast kontynuować...
Nikt Ci nie zabrania pisać, co myślisz, pod warunkiem, że nie obrażasz współrozmówcy. Przeczytaj sobie, co to jest asertywność:

"Asertywność to umiejętność wyrażania własnego zdania, uczuć, postaw w sposób otwarty, w granicach nie naruszających praw, ani psychicznego terytorium innych osób oraz własnego. Innymi słowy to umiejętność zachowania się równocześnie z szacunkiem dla siebie i dla innych."

hiena napisał/a
jakikolwiek wątek na który ja jako jedyna okazałam reakcje...kasujesz!...
Dziękuję,  że okazałaś reakcję ;) Ale czy Ty naprawdę myślisz, że ja zakładam watki, żeby ktoś okazywał mi reakcje?
Zakładam wątek, ponieważ lubię dzielić się jakimś znaleziskiem, newsem. Wystarczy mi, że ktoś to czyta, a że czyta widać po wyświetleniach. Nie zależy mi na reakcjach, odpowiedziach. Na dyskusji pod wątkiem też mi nie zależy, tym bardziej, gdy współrozmówca nie potrafi napisać trzech zdań bez inwektyw czy wycieczek osobistych.
hiena napisał/a
i zostawiasz te które ci pasują:/...wiec po jakiego uja pana nie usuniesz?
Zostawiam te, które nie łamią zasad forum, są napisane bez agresji, chamstwa, wycieczek osobistych i podobnego dziadostwa.
hiena napisał/a
wszystkie moje komenty tak jak by mnie tu wogole nie było?!...i pamiętaj...
mnie nie będziesz ustawiać jak twoje perełki, wróżki i inne lizuski:///!
Każdego obowiązują tutaj takie same zasady. Więc albo się dostosuj, albo opuść forum — jeśli nie odpowiadają Ci tutejsze warunki, to nie musisz na nim pisać.
hiena napisał/a
swoim egoizmem postawiłeś  krzyżyk na forum...wiec ciągnij sobie je sam!...
Dobre, dobre, prowadzę charytatywnie forum, uratowałem 4 litery wszystkim rozbitkom z upadłego forum Onetu, przyjąłem na forum Lotharów i Drapaków, którzy na Onecie mnie obrażali, trzymam forum wbrew temu, że nie mam zbyt wiele czasu, a Ty mi coś bredzisz o egoizmie.

Krzyżyk na forum stawiają między innymi takie osoby jak Ty — agresywne i chamskie, które odstraszają tych normalnych i zrównoważonych forumowiczów. Wolę, żeby nikt tutaj nie pisał lub garstka normalnych, zrównoważonych forumowiczów niż miałbym powielać schemat forów z Onetu — pełnych chamstwa i agresji.

Re: Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na forum, aby nie zostać skasowanym

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Stul pysk wróżko!... od siedmiu boleści...
A ten chamski i agresywny komentarz zostawię na trochę, zanim go skasuję. Jest świetnym przykładem i potwierdzeniem — wszystkiego, co napisałem wcześniej. Proponuję jakąś wizytę u psychologa, bo wygląda, jakbyś miała jakieś problemy z panowaniem nad emocjami.

Zostawiam też numery telefonów, może Ci się przydadzą:

116 123- Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym.
22 425 98 48- Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna.

Re: Czasowe ograniczenie dostępu do forum

Zdrowy rozsądek
Szuwar, Ty jesteś egoistą, bo nie pozwalasz Hienie swobodnie obrażać ludzi i siebie, no jak tak możesz? ;)