Uwaga przypominam zdziwionym :)

Na forum dozwolona jest:

1.2. Dowolna tematyka wątków, wolność słowa: Użytkownik forum może poruszać dowolne, różnorodne tematy, dyskutować na każdy nawet kontrowersyjny temat, przedstawiać własny punkt widzenia,  swoje poglądy polityczne i religijne (ale oczywiście zgodnie z zasadami obowiązującymi na tym forum i szacunkiem dla współrozmówcy; szczegóły poniżej).

ale:

2.1. Zakazane jest obrażanie, poniżanie, upokarzanie, znieważanie innych użytkowników — otwarcie poprzez inwektywy lub poprzez inne zawoalowane formy obniżania wartości współrozmówcy. Na forum nie tolerujemy postów i komentarzy napastliwych i agresywnych. Zakazane są również groźby karalne, nękanie, prowokowanie do kłótni, działania na niekorzyść forum i jego użytkowników.

Pamiętaj: na forum komentujemy poruszany temat, a nie autora tematu.

(komu nie pasują powyższe zasady, niech tutaj nie wchodzi).

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zasady-regulamin-informacje-o-Multi-Forum-td15267.html

Re: Uwaga poprzypominam zdziwionym

Do "hehehehe'

Napisałaś, że ja próbuję reanimować "upadłe" forum, sztucznie napędzać ruch itp. Więc zrozum wreszcie, że to, czy to forum będzie funkcjonowało, nie zależy od tego, czy będzie tutaj duży ruch, czy mały. Zależy tylko wyłącznie od tego, czy będę miał ochotę to forum trzymać. Tylko i wyłącznie. To czy tutaj pisze 2 użytkowników, czy 200 nie ma na to żadnego wpływu.

Gdyby zależało mi na ruchu na forum, to dopuszczałbym wszelkie agresywne i chamskie komentarze — bo przecież w dzisiejszych czasach popularnością ciszą się pato-streamy i pato-fora. Ale ja takiego ruchu tutaj nie potrzebuję, więc jeśli chcesz tutaj pisać, to trzymaj się powyższych zasad.

Re: Uwaga poprzypominam zdziwionym

Proponuję wszystkim grę

Proponuję wszystkim grę na forum, która polega na przejściu o jeden level wyżej w osobistym rozwoju.

Gra polega na pisaniu zgodnie z zasadami forum, które opierają się na dwóch prostych zasadach: wolności słowa i wzajemnym szacunku.

Kto złamie zasady, ten odpada z gry.

Chamstwo, inwektywy, agresja — to jest już zbyt proste dla Was. Większość doszła już do ostatniego, mistrzowskiego etapu, szczególnie po przejściu całej linii frontu na forach Onetu.

Czas na wejście o jeden level wyżej. Witajcie w mojej nowej grze.

Re: Uwaga poprzypominam zdziwionym

Kpt.Wojtek
To ja juz chyba odpadne w przedbiegach bo nie chce mieszac "kompozycji" darrio.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

dziewczyna z perłami we włosach
Drogi Szuwarku, ruch na forum zależy od tego, jak obracasz złoty pieniądz. Pamiętam, jak instruowałeś Anę jak odnieść sukces blogerski. Kiedy pisać i do kogo. Jak ustawić priorytety. Jak pokierować ruchem i obiegiem na swoim forum. Pamiętam jak pilnowałeś, żeby Anie się udało.
Skoro jednak na Szuwarka trzeba sobie zasłużyć nic tu po mnie. O tym chciałam napisać już dawno, ale teraz jest ten czas.
Trzymam kciuki za twoje forum Szuw_, które przez chwilę było też moim. Dobrze się bawiłam.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

da®®io
Perełko, nie bierzmy wszystkiego tak dosłownie bo wiele wypowiedzi pada pod wplywem chwili, nastroju i subiektywnego odczucia - a więc nie obrazaj się na to forum i na mnie - przecież kiedyś wymienilismu ze sobą kilka ciekawych myśli i nadal moglibyśmy to kontynuować gdybys częściej tutaj zagładała - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma, ale wiedz, że jestes tutaj mile widzianą osobą - zaglądaj tutaj, jesli zechcesz - powodzenia, hej:)

[...]

darrio, sprawa jest prosta. (przepraszam, ze pisze za innych) Nie pasujemy do twoich szufladek. Widocznie mielismy inne wyobrazenie co znaczy Multi- forum.

PS. Moja pauga pod pacha... nie przytocze co powiedzial bo wwalisz mnie do kosza.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

da®®io
ale co was obchodza szuflady - macie forum off ktore jest identyczne z Atlantyda - uparliscie sie ze to was ogranicza a to jest nieprawda
12345