Uwaga przypominam zdziwionym :)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

dziewczyna z perłami we włosach
Hiena była dominująca w najbardziej ordynarnej postaci. Ja osobiście nie przejęłabym się jej zdaniem, bo prymitywne i wulgarne zawsze dąży do podporządkowania sobie terytorium.  Musiałbyś się wić jak wąż, żeby sprostać jej wymaganiom. Przeczytałam kiedyś jej wpisy. Tak tresowała was, miłych panów, że chodziliście jak w zegarku. Hienko...i ble, ble...  Nie do uwierzenia, że mądrzy faceci płaszczą się, kiedy dostają po głowie od...takiej   hieny. Moim zdaniem wskoczyłeś oczko w górę.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

dziewczyna z perłami we włosach
Jolu, Lothar nie ma nikogo poza forum. On nie jest magiem, ale księżycem. Tarot go nie lubi, a on uparł się na tę drogę.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

dziewczyna z perłami we włosach
Lolita to tylko uśmiana norka. Mappetka.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym :)

No to teraz ja ci przypomne.  Ja wiem, ze ciezko milczec wobec takiej propagandy fejkow - ale oni tylko na to licza!
Darek juz sie uspakaja, ja tez prawie im nie odpowiadam.  A oni czekaja!
Bez nas watki polityczne zgina .
Zginie lola i bedzie musiala wrocic do swoich obsesji z onetu i psychiatry.
Zginie Loti  i jego "szlachecka" wiocha. pl. Pozostanie mu wedzarka, komplementy dla pan i bimber.
Ilum to oleje bez opozycyjnej "wspolpracy" - a Drapak pojdzie na kolejna pielgrzymke ze swoim kapelunkiem, szczesc im boze i krzyzyk na droge >;)

Pozdrawiam

Re: Uwaga przypominam zdziwionym :)

No cóz kapitanie,ja tam nie mam zamiaru byc paliwem i zywić tamto nacjonalistyczne forum. Ani mnie oni ziebia ani grzeją. Rozumiem Cie,ze masz potrzebe przebywania w jakims netowym srodowisku. Tez tak kiedys mialam. Kiedys bez zalu przestaniesz tam bywac..:)
Pozdrawiam i zycze wspaniałych Swiąt!

Re: Uwaga przypominam zdziwionym :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

MaryLou napisał/a
[...]
Kapitanie i Lwiczko, dzięki za przypomnienie, bardzo mądre słowa. Ja o tym pamiętam, tylko czasami zbyt bardzo korci, żeby nie odpisać niektórym prowokatorom z sąsiedniego forum. Ale jak najbardziej się zgadzam, że nie warto "karmić trolla" i staram się tego trzymać. Tym bardziej że niektóre dziwne poglądy, które probują oni forsować, wbrew pozorom nie są wcale głosem większości, tylko mniejszości o skrajnie prawicowych poglądach.

PS. A najbardziej mnie bawi, gdy im nie odpisuję na prowokacyjne zaczepki, a oni czują się wtedy tacy wygrani ;)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym :)

MaryLou
... wbrew pozorom nie są wcale głosem większości, tylko mniejszości o skrajnie prawicowych poglądach.

Czesc Szu! Z ww.Pełna zgoda! Pozdrawiam światecznie!
PS. Moze jutro odpuscisz potrawom jednak??:))

Re: Uwaga przypominam zdziwionym :)

Kpt.Wojtek
Ale tam jest towarzycho wzajemnej adoracji. 3 + jedna, dla nich najwazniejsza i to juz nie jest Sylwia, niestety.