Brak aplikacji o naszych Pupilach.

Sputnik
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że będę miał nowego Pieseła z bidula. Gadałem z Wolontariuszką i czeka na mnie. Nie mam foty ale z opisu chyba taki jest :) https://m.youtube.com/watch?v=GBaDiccAxp8&feature=youtu.be

Re: Brak aplikacji o naszych Pupilach.

Kpt.Wojtek
Cieszemsiemztoba!

Re: Brak aplikacji o naszych Pupilach.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Brakuje tematu o [mod] pisowskich co myślą inaczej https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=LA6MJqYvjSg

Re: Brak aplikacji o naszych Pupilach.

Sputnik napisał/a
Brakuje tematu o zjebach pisowskich co myślą inaczej https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=LA6MJqYvjSg
Mam nadzieje, ze [mod] ich w wyborach!

[...]

O pupilach, faunie i florze można pisać, chociażby w tej szufladce <<--

PS. Miałem w dzieciństwie psa ze schroniska i jednego, który się przybłąkał — takie przygarnięte psy są najczęściej bardzo wdzięczne i oddane :)

Re: Brak aplikacji o naszych Pupilach.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Mam nadzieje, ze [mod] ich w wyborach!
Też mam nadzieję, tylko obawiam się, że może to być mało realne. To PiS ma obecnie "najatrakcyjniejszą" ofertę dla Kowalskiego...

Re: Brak aplikacji o naszych Pupilach.

Kpt.Wojtek
Jasne, bo za oferty pisuarczykow zaplaca dopiero ich dzieci.  Ale kogo to dzisiaj obchodzie, daja!
Kpt.Wojtek 🌟