cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

da®®io
nie mozna uaktywnic przyciskow wstaw obraz - klikniecie na te male ikonki osadzania, cytowania podswietla caly panel co uniemozliwia aktywacje danej funkcji - ja od pewnego czasu nie moge wkleic na forum zadnego obrazka - klilkam po 20 razy i nic nie zalacza - sprawdz to Marcinie jesli łaska:)

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Nie mam takiego problemu u siebie... Bezproblemowo mogę dodawać obrazy, cytować itp.
Spróbuj na innej przeglądarce albo wyczyść ciasteczka...

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

da®®io
byc moze masz racje, bo opera staje sie coraz bardziej do luftu - juz na niej nie dziala test robota, wpisy na forach gazetowych nie sa publikowane - ja lubilem opere, a do chrome i safari mam awersje bo na smarcie jest toporna i malo funcjonalna - ok, dzieki za szybka reakcje - bede z tym problemem cos kombinowac, hej

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Mam nadzieję, że uda Ci się ten problem jakoś rozwiązać, Pozdrawiam :)

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

zalozylem piwny watek z przegl. chrome i obrazek wszedł, a wiec ten powyzszy problem prawdopodobnie powoduje moja przestarzala opera - ale ja niestety pisac z chrome nie znosze

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Ja z kolei najbardziej lubię Google Chrome, a Opera jak dla mnie jest zbyt bardzo udziwniona ;)
Może spróbuj po prostu zaktualizować Opere. Albo odinstaluj ją i zainstaluj ponownie...

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Hala
Czy coś sie zmieniło -przy dodawaniu obrazków?nie mogę zadnego dodać

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

da®®io
z tym problemem jest roznie - czasem da sie wkleic a czasem nie - gdy z opery nie moge wrzucic obrazka to wtedy przechodze na chrome - nie wiem co jest tego powodem - moze to przeladowanie pamieci operacyjnej mojego smarta, a byc moze nadmiar ciasteczek
12