cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Hala napisał/a
Czy coś sie zmieniło -przy dodawaniu obrazków?nie mogę zadnego dodać
Ja mogę bezproblemowo wstawiać obrazki.
Spróbuję teraz wstawić obrazki, logując się z różnych przeglądarek:

Przeglądarka Google Chrome:

Przeglądarka Opera:

Przeglądarka Mozilla Firefox:

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

O czym warto pamiętać przy wstawianiu obrazków na forum Nabble?

Waga obrazka nie może być większa niż 1 MB.
Często duże obrazki przekraczają ten limit i wtedy przy próbie wstawiania na forum — pojawia się taki komunikat:

czyli:

Przesyłanie nie powiodło się: obraz jest za duży: użyj opcji zmiany rozmiaru, aby go zmniejszyć. Maksymalny rozmiar to 1 MB.

Co zrobić, jeśli obrazek przekracza 1 MB?

Można oczywiście poszukać mniejszego. Darmowa grafika znajduje się np, na portalu  pixabay.com/pl

Przy pobieraniu obrazka wystarczy zaznaczyć opcję 640x425

Można też skorzystać z serwisów, które zmniejszają, kompresują rozmiar obrazka np.: imagecompressor.com/pl

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Dziala.

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow

Pytanko
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hala
Hala , a gdzie sie podzialy sloneczniki i kotki

Re: cos u mnie jest nie tak z panelem osadzania obrazkow