Witaj Szuwar

Kpt.Wojtek
Musialem sprostowac posadzenia grupy trzymajacej wladze na wyspie, ze jestem toba.

Pozdrowka "Kapitanie Szuwarek" ;)

Re: Witaj Szuwar

Kpt.Wojtek napisał/a
Musialem sprostowac posadzenia grupy trzymajacej wladze na wyspie, ze jestem toba.

Pozdrowka "Kapitanie Szuwarek" ;)
Amigo dobrze wie, że nie jesteś mną, tylko celowo wymyśla głupoty i prowokuje. Wydaje mu się, że swoimi manipulacjami i prowokacjami mnie przyciągnie na forum Atlantyda. Widać bardzo się stęsknił. Uroił pewnie sobie, że nagle tam przybiegnę i będę tłumaczył się, że nie jestem wielbłądem. No, chyba że całkiem już zwariował i faktycznie myśli, że jesteś mną. To też całkiem możliwe...
Znam Amigo i jego manipulacje nie od dziś...

Zresztą podobnie robi Lola — prowokuje, kłamie, oczernia, żeby tylko przyciągnąć do "dyskusji" oponenta politycznego i mieć więcej wyświetleń swoich wątków politycznych. Chociaż być może wynika to też z jej szaleństwa...

Całkiem możliwe jest też, że Amigo nie może przeboleć, że ignoruję jego prowokacje. To dla niego straszny cios i wymyślił sobie ten Pomysłowy Dobromir, że skoro nie może mnie sprowokować, to chociaż spróbuje wmawiać, że Kapitan jest Szuwarkiem. W ten sposób zatryumfuje, że Szuwar jednak jest na Atlantydzie i uległ jego prowokacjom.

Niezależnie od przyczyn staram się nie ulegać takim prowokacjom. Jedno z moich noworocznych postanowień, to: unikanie, ignorowanie, niereagowanie, nieodpisywanie na takie dziwne prowokacje, nienapędzanie ruchu manipulatorom, prowokatorom czy trollom, bo o takie reakcje im właśnie chodzi.

A im bardziej się ich ignoruje, tym bardziej stają na głowie, tym większe głupoty wymyślają, aby sprowokować kogoś. Także będziemy pewnie świadkami coraz bardziej irracjonalnych, dziwnych prowokacji, ponieważ zamierzam ignorować i nie reagować. Przynajmniej jest wesoło :)

Re: Witaj Szuwar

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Musialem sprostowac posadzenia grupy trzymajacej wladze na wyspie, ze jestem toba.

Pozdrowka "Kapitanie Szuwarek" ;)

Jak się komuś nudzi, to każdy scenariusz wydaje się być atrakcyjny! :)

Pozdrawiam, Kapitanie_Nie_Szuwarek! :D

Re: Witaj Szuwar

szuw napisał/a
(...)
Także będziemy pewnie świadkami coraz bardziej irracjonalnych, dziwnych prowokacji, ponieważ zamierzam ignorować i nie reagować.
(....)
Przynajmniej jest wesoło :)

Oj tam Marcin, nie bądź taki zasadniczy ;))), mógłbyś czasami coś skrobnąć na NA właśnie po to, by pożartować z fantazyjnych wynurzeń prowokatorów! :)

Re: Witaj Szuwar

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
szuw napisał/a
(...)
[...]

Witaj Jolu!

Oni  na NA tylko na niego czekaja i atakiem na mnie chcieli go pewnie sprowokowac. Zarcia im brakuje bo nikt juz poza tym kwartetem nawet im nie chce odpowiadac w politycznych tematach. Watki maja rozne tytuly, ale  juz dalej "czysta" polityka z prawicowo nacjonalistycznych portali.

Ja juz tez nie jestem kapitanem tylko "partyjot wyklenty i niezlomny", wiek XXI robi swoje w Najjasniejszej i na NA ;)

TVP znowu krzyczy, ze idziemy do przodu, a ja siem zastanawiam dlaczego tylem i krokami z reaktywowanego angolskiego, brexitowego ministerstwa.
Dzienki bogu mamy na odstresowanie dysko-polo i radyjo-maryja i tego siem kurna tszymajmy obiema rencami bo bez tego... to sam juz nie wiem co bedzie bo Soros tylko czeka zeby nas ten rzont obankrocil a on sobie ta zielona wyspe kupi z bonifikata 99% i nawet kosciolowi nie da zarobic.

3maj siem Jolu i czensciej zaglondaj!

Re: Witaj Szuwar

Tak Szu, tesknia za toba i to jak. Kiedys ci pisalem zeby ich nie karmic (chodzi o bande czworga) a sam sie czasem dobrze bawie. Teraz jako "patryjot" jestem chyba w lepszej sytuacji bo mam flage i nie jestem wege to moze mnie tak szybko siersciuch nie zbanuje;)
Pozdrowka od starego zjedzonego misia, bocie Szuwarka;)

Re: Witaj Szuwar

Jola napisał/a
Oj tam Marcin, nie bądź taki zasadniczy ;))), mógłbyś czasami coś skrobnąć na NA właśnie po to, by pożartować z fantazyjnych wynurzeń prowokatorów! :)
Ech te kobiety, wszystkie to kusicielki...

To ja tutaj walczę ze swoim okropnym nałogiem wdawania się w forumowe bójki i zadymy, próbuję się od tego raz na zawsze oderwać, uwolnić, zerwać kajdany, a Jola przychodzi i mnie demotywuje: "nie bądź taki zasadniczy, mógłbyś czasami coś skrobnąć"

To tak jakbyś Jola powiedziała do alkoholika: "nie bądź taki zasadniczy, walnij sobie od czasu do czasu porządnego drinka albo setkę...).

Niestety jak zacznę odpisywać, to skończy się tym, że znowu wpadnę w forumowy ciąg i  będę marnował czas (od rana do wieczora) na prostowanie prowokacji. Znam ten swój nałóg... kiedyś jak zacząłem odpisywać na Onecie (na prowokacje) — to zabawiłem tam chyba z 10 lat...

Re: Witaj Szuwar

[...]
Pamiętam Kapitanie ten Twój post o niekarmieniu i nieodpisywaniu na prowokacje. Próbuję się do niego zastosować. Podobny post zakładał zresztą Sputnik, a później mimo wszystko reagował na prowokacje - bo to wcale nie jest takie łatwe czytać forum i nie reagować.

Ale nie mam Ci za złe, że nie stosujesz się do swoich słów
Każdy sam chyba wie, co dla niego jest najlepsze w danym momencie.
 Jeśli sprawia Ci to przyjemność, zabawę czy czujesz taką misję, to pisz na Atlantydzie, baw się i nie zawracaj sobie głowy, tym, że ja próbuje oderwać się od tego nałogu. Pozdrówka :)