Witaj Szuwar

Re: Witaj Szuwar

Jola
szuw napisał/a
Ech te kobiety, wszystkie to kusicielki...

To ja tutaj walczę ze swoim okropnym nałogiem wdawania się w forumowe bójki i zadymy, próbuję się od tego raz na zawsze oderwać, uwolnić, zerwać kajdany, a Jola przychodzi i mnie demotywuje: "nie bądź taki zasadniczy, mógłbyś czasami coś skrobnąć"

To tak jakbyś Jola powiedziała do alkoholika: "nie bądź taki zasadniczy, walnij sobie od czasu do czasu porządnego drinka albo setkę...).

Niestety jak zacznę odpisywać, to skończy się tym, że znowu wpadnę w forumowy ciąg i  będę marnował czas (od rana do wieczora) na prostowanie prowokacji. Znam ten swój nałóg... kiedyś jak zacząłem odpisywać na Onecie (na prowokacje) — to zabawiłem tam chyba z 10 lat...

O losssie, przepraszam! :D

Wiem o czym piszesz, ale wiesz ...pomyślałam, że mogłaby to być okazja, aby przekonać się na ile jeszcze jesteś "uzależniony"! ;)):P
Żartuję, chodzi o dystans i wycofanie się w odpowiednim momencie bez uczucia, że uległeś marnym prowokacyjkom.

Uważam, że jesteś silniejszy niż nam tu się przedstawiasz! ;))
Ale oczywiście zrobisz, jak uważasz....wiadomo, że nikt nikomu nie musi niczego udowadniać! :)

Re: Witaj Szuwar

Jola napisał/a
[...]

O losssie, już nie gniewam sieM już...

Nigdy nie mów nigdy — więc nie mówię, że już nigdy nie odpowiem na prowokacje naszych milusińskich prowokatorów...

Po prostu na chwilę obecną lepiej się czuję — ignorując...

No i nie wszyscy na Atlantydzie, to przecież prowokatorzy :)

A może kiedyś runie mur i nastąpi zjednoczenie tych dwóch forów (na satysfakcjonujących obie strony zasadach) — tak jak kiedyś zjednoczyły się NRD i RFN?

https://www.youtube.com/watch?v=wMBW7xhuUKA

Re: Witaj Szuwar

da®®io
jesteśmy wrogimi podzielonymi plemionami - zbyt dużo trucizny się wylało

Re: Witaj Szuwar

jesteśmy wrogimi podzielonymi plemionami - zbyt dużo trucizny się wylało
Cześć Dario, miło Cię czytać. Zawsze można chyba wypracować jakiś kompromis, trzeba tylko chcieć... A jak same chęci nie pomogą, to można poprosić przecież plemiennego szamana o wsparcie lub wypalić jakąś fajkę pokoju...