Uwaga przypominam zdziwionym :)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

dziewczyna z perłami we włosach
Podsumowując...moim zdaniem lepiej, że starasz się zbudować swoje forum na swoim regulaminie niż jak Serenity buduje Atlantydę na Lotharze... jak na skale.  Wszyscy już go tolerują a nawet lubią, bo jest kartą wstępu na forum.

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

Beze mnie. Przjrzałam to wszystko od samego poczatku.
???
Tak. Jestem jasnowidzem.
Czytam czasem A.,zeby potwierdzic swoje wizje.
Ale juz mi sie nie chce.
Nic mnie juz nie zdziwi.
Kiedys czekalam na opamietanie sie dziewuszek S,M,K,K.
Teraz wole zajac sie "lepszym sortem" w realu:)))
Najwidoczniej karta wstepu jest TA karta..:)
Przestało mnie to dziwic:)
Sekta pozostanie sekta.

PS. No co??? Biore przyklad z samej gory. Jak moze byc gorszy sort wedlug rządu PIS-zdu,to i moze byc lepszy,prawda?:))

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

buchacha
a wy dwie plotkary o czym byscie rozmawialy gdyby any zabraklo :DD a tamta nibt  magiczna zarzeka sie na dodatek a tylko o ance gada jak najeta

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

buchacha napisał/a
a wy dwie plotkary o czym byscie rozmawialy gdyby any zabraklo :DD a tamta nibt  magiczna zarzeka sie na dodatek a tylko o ance gada jak najeta

Anula, nieładnie i w dodatku zza krzaczka :)))
Przejdź na Atlantydę, jak chcesz popisać, ale tam trzeba się zalogować! :)

Wojtek demonstruje swą "ważność" na forum, bo dostał zasłużonego prztyczka w nos od Właścicielki ...nie ma Wojtka, blokada anonimów i forum stoi....! :)

Ps.
Ujawnił się krótko po moim wpisie tutaj.... jednak czuwa! :)))):DD
Gierki Maga Infantylnego! :)))

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

"(...)
(komu nie pasują powyższe zasady, niech tutaj nie wchodzi). "

Ja to chyba raczej do tych "zdziwionych" się zaliczam :DD
Sama się zdyscyplinowałam, rzadziej zaglądam! :)):D
Okaże się na jak długo....:)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
[...]
Dziękuję, też uważam, że regulamin jest przydatny, ponieważ dzięki niemu każdy użytkownik jest traktowany tak samo i zawsze można się też odwołać od decyzji moderatora.
Na sąsiednim forum bardziej mi się podobało, gdy funkcjonował tradycyjny regulamin (tak, jak było to na początku) niż regulamin w osobie Lothara ;)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

Jola napisał/a
"(...)
(komu nie pasują powyższe zasady, niech tutaj nie wchodzi). "

Ja to chyba raczej do tych "zdziwionych" się zaliczam :DD
Sama się zdyscyplinowałam, rzadziej zaglądam! :)):D
Okaże się na jak długo....:)
W którymś z wątków Hiena zarzuciła mi, że przenosząc jej komentarz do kosza — jestem taki sam jak Serenitty, jak Atlantyda, że się zawiodła itp. Tak mniej-więcej brzmiał kontekst jej wypowiedzi i z pewnością nie chciała w ten sposób skomplementować Multi forum ;)

Moim zdaniem jej słowa były krzywdzące, ponieważ tutaj staramy się traktować wszystkich tak samo i do kosza może trafić każdy, kto nie przestrzega zasad forum (nawet osoby, które lubię). Natomiast na sąsiednim forum wystarczy być Drapakiem, Lolą, Illumiatusem i już ma się większe prawa niż pozostali i nie trafi się do kosza nawet za chamskie obrażanie użytkowników forum ;)

Re: Uwaga przypominam zdziwionym

Jola
Ojjj tam "Piesku z kulawą..." (to Ty?:)),  nie ma się czym przejmować, Hienka w ogóle od jakiegoś czasu jakaś "zaczepna" jest nie tylko tutaj.
Odważnie" ostatnio dokazywała na Atlantydzie, ale ją rozpracowałeś:)) i przestała pisać.

Ad sprawiedliwego traktowania forumowiczów.
Funkcja admino-moder wykorzystywana jak komu w danej chwili pasuje. Tak było od początku i nic się nie zmieni, bo polityka, jaka dominuje na Atlandydzie tak naprawdę niewiele różni się od tej którą krytykują (lewak, prawak, rezerwowy itpd.), także może czas już przestać się łudzić? :)

12345