Czego to nie wymyślili dla ludzi wolnych od religii?...

Re: Czego to nie wymyślili dla ludzi wolnych od religii?...

dziewczyna w perłowej sukience
Regresing to tylko w sytuacjach, kiedy nie ma już innego wyjścia, a problem nie daje normalnie funkcjonować. Takie mam zdanie. Kawusiu, jesteś tak medialna, że przyśni ci się poprzednie wcielenie, jeśli będzie konieczne. Mnie się przyśniło kilka razy ze szczegółami. Np. wyjaśnienie, dlaczego boję się o bliskie mi osoby albo układałam piosenki we śnie i to było takie łatwe.

Re: Czego to nie wymyślili dla ludzi wolnych od religii?...

Kawusia
To ciekawe ,jak możesz to napisz coś o tym.A układanie piosenek we śnie z czym ma związek w Twoim życiu?

Re: Czego to nie wymyślili dla ludzi wolnych od religii?...

dziewczyna w perłowej sukience
Ukryty talent muzyczny.

Re: Czego to nie wymyślili dla ludzi wolnych od religii?...

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Dzisiaj dodam ciemną stronę - "Czarne msze w opuszczonym pałacu" - Urbex History.  To pobratymcy mentalni Lothara, co "w swojej światłości" sikał na Boga.  Dzięki wskoczeniu na "nową atlantydę" odkryłam i tak szlakiem naszych chłopaków... Zaglądając tam możecie zobaczyć, że Lotharek nie chce sobie pobrudzić butów przechodząc przez kogoś.
12