Czy Szuwar to [wymoderowano]?

zastanawiam się
Ten post był aktualizowany .
Na kanale YT z boćkami jest wyraźnie napisane (podkreślenie moje):

"Zakaz kopiowania materiału wideo i publikowanie na innych kanałach YouTube oraz innych platformach."

A Szuwar publikuje to na Nabble, od długiego czasu.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

da®®io
ty tez sie pilnuj czy ogladasz legalnego pornola prowokatorze

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Jeśli On, to i my, współudział.
Strach przebywać wśród przestępców, prawdaaa ;-)?

Re: Czy Szuwar to przestępca?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Na kanale jest taka informacja, ale dotyczy ona kopiowania filmów (zgrywania na serwer) i publikowania takich kopii. Jest zakaz kopiowania filmów i publikowania ich, a ja nie kopiuję filmów, tylko daję odnośnik w postaci obrazu do streamu.

Wrzucenie odnośnika na forum, to dodatkowa reklama dla właściciela. Daje mu więcej wyświetleń filmu, kanału i więcej widzów na streamie. Poza tym, jeśli właściciel kanału YouTube byłby temu przeciwny, to zablokowałby możliwość pobierania kodu (ma taką możliwość).

Jeśli chcesz, to zasuwaj donieść na mnie na właściciela kanału, być może Cię on nie wyśmieje.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
Kiedy wstawiałeś było około 900tys wyświetleń, teraz ponad 2 miliony, mamy swój udział  ;-). TVN też je reklamował kilka razy.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Niestety tak ale nie chciałem mówić wam całej prawdy.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
Wiesz, ludziom ulicy trzeba prawdą między oczy, to jedyny język jaki znamy.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

zastanawiam się
Dziwnie się Szuwar zachowujesz. Jestem praworządnym obywatelem i zastanawiam się po prostu, czy jesteś przestępcą czy nie.
Zapoznałeś wszystkich ze swoją wersją, naiwnego tłumaczenia się, co jednak nie rozwiało żadnych wątpliwości.
Nie znasz się kompletnie na tych sprawach, więc Ci wyjaśnię, że Twoje tłumaczenie byłoby nieco mniej naiwne, gdyby tam było napisane "..i publikowania.." ale niestety jest napisane "..i publikowanie.." i to stanowi kolosalną prawniczą różnicę. Niby jedna literka, a zmienia wszystko na Twoją niekorzyść.
123