Czy czujecie już Magię Świąt? :)

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

W dużym stopniu — tak.
Czuję, chociaż nie lubię tego całego świątecznego zamieszania.
Dla mnie najwspanialszym świętem — jest święty spokój :)

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Czujemy, czujemy
Zapach pierników unosi się w całym domu.
Śnieg za oknem i mróz złapał, tego też nie da się nie czuć. Te wymarzone białe święta... Słów szkoda. Jakby nie było milej wylegiwać się pod drzewem mandarynkowym, opalać i sączyć drinka.
🦋🦋🦋

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Piekny czas....Nie zmarnujmy go...

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

👍

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
👍

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

MaryLou
Wesołych Swiat Sputniku!

Re: Czy czujecie już Magię Świąt? :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
O ile do południa pogoda rozpieszczała, bo było 8 na plusie, to wieczorem się zagapiłam i już ktoś mi zrobił białe Święta. Miałam dość ciężki powrót z Wigilii 40 km/ 40 na godz. Sypało tak, że świata nie było widać, no i oczywiście nieodśnieżone drogi. Ale dojechałam i póki co nie wychodzę z gawry do wiosny.
🦋🦋🦋