Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Pan Adolf ma zdrowe podejscie.     https://www.youtube.com/watch?v=Foo7W9bJA2o

Re: Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Re: Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

da®®io

- strach ma wielkie oczy:)

Re: Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Lwiczka9
:)))Jakbym swojego sasiada zobaczyla:)))tez mial takie slepia mlody czlowiek...Nie pamieta stanu wojennego...Chociaz teraz jest chyba gorzej,bo kontakty miedzyludzkie wtedy kwitły,a teraz??? Chyba,ze  w necie:)) No coz...powiedzialam sasiadowi ""dzien dobry" z okolo 2 metrow.....Zauwazylam,ze tacy 30-40 strasznie sie boja..../////

Re: Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
"Jak ja otwieram telewizor"he he...Pewnie że lepiej się uśmiechnąć,więc uśmiecham się do was.

Re: Czyż nie lepiej sie usmiechnąć zamiast ..bać??:)) Jak ten Pan?:)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Przede wszystkim mówi to co ja ,że w Północnych  Włoszech jest większość staruszków.Zamiast oglądać te media ,które lasują mózgi, lepiej oglądnąć Wiedźmina Adolfa;)))