Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

KTOŚKA
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Czesc;) Ja jestem tutaj od niedawna, bo....coz, przyznaje, ze wczesniej tu nie trafilam.

Sylwia, jakby była tutaj opcja "zaproszeń" (taka jak w byłych klubach na Onecie), to wysłałbym zaproszenie. Niestety nie ma takiej opcji, poza tym wolę się nie narzucać. Oczywiście każdy kto ma ochotę coś napisać jest mile widziany (można nawet bluzgać na mnie i krytykować ), wiec fajnie, ze jesteście :)

http://youtu.be/qa4cHf7L6mg

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ktośka napisał/a
Nikt TU nie zagląda ? Normalnie ręce opadają z tą waszą aktywnością

Ostatnio mam trochę mało czasu, ale czujcie się jak u siebie, Pozdrawiam