Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

serenity. napisał/a
Czesc;) Ja jestem tutaj od niedawna, bo....coz, przyznaje, ze wczesniej tu nie trafilam.

Sylwia, jakby była tutaj opcja "zaproszeń" (taka jak w byłych klubach na Onecie), to wysłałbym zaproszenie. Niestety nie ma takiej opcji, poza tym wolę się nie narzucać. Oczywiście każdy kto ma ochotę coś napisać jest mile widziany (można nawet bluzgać na mnie i krytykować ), wiec fajnie, ze jesteście :)

http://youtu.be/qa4cHf7L6mg

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ktośka napisał/a
Nikt TU nie zagląda ? Normalnie ręce opadają z tą waszą aktywnością

Ostatnio mam trochę mało czasu, ale czujcie się jak u siebie, Pozdrawiam

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

Wspomnienie

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ktośka napisał/a
Sylwuś ja to ta z tym laptopem -oczywiście
Ana to wiadomo która a Kropelcia to ta najmniejsza
Pozdrawiam i ciszę się , że Marcin ma to forum ...
Co się kryje pod pojęciem najmniejsza? :D

Re: Czy to forum założone tylko dla mnie? :P

KTOŚKA