Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Mary Lou
Hmmm.... Walkirio i Ty bawisz się w rozpowszechnianie faknewsow?? To nie było śmieszne. Jeśli to prawda to podaj link.
Nie wierzę żeby wolnościowy strzelec godził Się na takie,, pogaduszki,,..
Oczywiście pozdrawiam jak zwykle...

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Sputnik phone
Pardon, że wejdę w słowo... Ukraicy to hmm... dość uciążliwy naród. W Wawie są uciążliwi bo np. w komunikacji zbiorowej nie sposób czytać książkę bo napierdzielają przez komóry non-stop. Jeden nawet startował z piąchami jak wracałem z pracy, że ma cały skład do gadki gównianej a akurat był przy mnie. Nic sympatycznego!

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Nie mogę ci podać linku, ponieważ po sasiedzku mówią :D Niech ci będzie, że osoby, które rozmawiały z tym mężczyzną sieją fake news :)) Mogę na to przymrużyć oko, ale wiem ile u nas Ukraińców i nie tylko. Wczoraj weszłam do sklepu, gdzie klientem był tylko pewien Irańczyk. Resztę Polaków można było więc znaleźć w sklepach obok. To samo dotyczy sklepów chińskich. Wszystkich wymiotło :) A co do twoich prognoz zdaje się, że spudłowałaś. Posłuchaj, lwiczko, zza zachodniej granicy mieszkańcy to rozwloką. Połowa mieszkańców pracuje w Niemczech. Nie ma szans by było inaczej.

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Ukraińcy u nas są znani z kombinatorstwa i złodziejstwa. Do tego lubią pokazać, że mają kasę na pokaz. Nie zapomnę jak jeden przyprowadził na randkę dziewczynę do zakładu bukmacherskiego. Wszyscy mieli z niego bekę, bo rzecz jasna Polak tak nie robi :) Mały szczegół, że ciągle przegrywał. Przecież ona tego nie wiedziała, ale szpan był :) Płotka z wielkim ego.

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Lwiczko, jeszcze info dla ciebie. Fama poszła od starszych ludzi, którzy mają w tych okolicach rodziny lub znajomych. Osobiście tego nie potwierdzę. Ale dodam, że tu ludziom nic nie ujdzie. Choć jeśli ktoś sobie życzy anonimowości to zrozumiałe, że nie będą o tym głośno mówić i szkodzić niwpotrzebnie, bo to i tak nic nie zmieni. Jeśli macie ochotę i się nie zgadzacie z tą wersją zawsze można komentarz usunąć. Przecież w odwiedzinach u niego nie byłam. To akurat niezaprzeczalny fakt :) Pozdrawiam.

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Sorry ale z typkami nie chcę mię nic wspólnego! DRAMAT! Laski są chyba gorsze... Łowią na lokal w piździec!

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez antylewak
Wy tutaj gadu-gadu,  a tymczasem w Meksyku:

Re: Czy wasze forum jest dobrze zabezpieczone przed korona wirusem?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
Ukraińcy u nas są znani z kombinatorstwa i złodziejstwa.
W moim mieście w większości sklepów zatrudnieni są Ukraińcy (na kasach, magazynach i nie tylko).

Czy gdyby byli w większości złodziejami i kombinatorami, to przedsiębiorcy tak chętnie by ich zatrudniali? Na stanowiskach z dostępem do pieniędzy, towaru? Nie sądzę.

Dlatego uważam, że Twoja wypowiedź jest cholernie niesprawiedliwa i krzywdząca.

Wiadomo — czarne owce są wszędzie. Natomiast warto pomiatać o podobnych stereotypach, które można było kiedyś usłyszeć o Polakach w Niemczech (że jesteśmy pijakami i złodziejami).

Tylko czy takie oceny były / są sprawiedliwe?

Firmy wysoko cenią Ukraińców <<--

Pracodawcy ich potrzebują i cenią <<--

PS. Pierwszym oficjalnym, potwierdzonym przypadkiem KoronaWirusa w Polsce — był Polak, który wrócił z Niemiec.
Szukanie winy wśród Ukraińców — jest słabe :)