Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

rozalka
Jeśli pieniądze i obowiązki są w stanie zabić uczucie, to znaczy, że to nie była Miłość:) Miłość jest wieczna:) A życie to sprawdzian z Miłości:) Albo się zdaje, albo powtarza klasę jeszcze raz i jeszcze raz, i jeszcze raz, i...

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Dzieki Serenitko
Piosenka mówi o tym ze kobieta odchodzi chociaż kocha ,żeby nie być przeszkodą na drodze.Pasuje do mojego wątku

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
[...]
Z drugiej strony powtórka z miłości to nie brzmi żle?Myślę Rozalko że czasem to jest na prawdę trudne,i pomimo że ludzie się kochają nie są razem.

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

Lothar. napisał/a
Ja też mam wątpliwości >;D Dobry wieczór Algos, tego jest więcej :) A jeszcze co kto rozumie czym jest miłość? >;D
Cześć Wojtek nie wiesz czym jest miłość?

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Czy wiecie dlaczego niektórzy odchodzą?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Tak jest:) Kochają się, a nie są razem... To tylko potwierdza to, co napisałam wcześniej. Po prostu coś zawalili, czegoś się nie nauczyli, przegapili, nie docenili. Będą samotni lub będą się przenosić z partnera na partnera dla odrobiny czułości (ale to nie jest Miłość to jest potrzeba Miłości i nieudolna próba jej zaspokojenia).

[...]

No bo ludzie wszystko komplikują,bo miłość nie przychodzi kiedy człowiek jest na nią przygotowany,i dlatego oblewają egzamin.
123456