Czy wiecie, że

Re: Czy wiecie, że

da®®io
spacyfikowaliśmy  trolla wyszydzając go, a może ją?

Re: Czy wiecie, że

widzę, ze już zwichrowanego trolla wielonicka dowcip opuscił

Oho! Widzę Darku, że jesteś do "dialogu" z Trollami dobrze przygotowany! :DD
/sygnaturka/

Re: Czy wiecie, że

da®®io
czasem rozmowa z nimi przypomina taką walkę karate
albo judo

Re: Czy wiecie, że

czasem rozmowa z nimi przypomina taką walkę karate
albo judo

Oj tam, mi raczej konika na biegunach, bujanie :))), Niewiadomo jakich Troll sztuczek użyje, to i tak nie podskoczy.

Re: Czy wiecie, że

podróżnik
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez podróżnik
Nie zrozumieliście. Tam przepisy pozwalają współżyć seksualnie z każdym zwierzęciem, więc z bocianami też.
[wymoderowano]

Re: Czy wiecie, że

To, co przeczytałeś w prawicowej, propagandowej prasie (jakiejś gadzinówce) i tutaj powtarzasz, jest prawdopodobnie fake-newsem lub już nieaktualnymi informacjami. W Norwegii zoofila jest nielegalna od 2008 roku według danych z tej strony <--

Poza tym nikogo raczej nie interesują tutaj takie dewiacje, więc poszukaj sobie forum, zgodnego z Twoimi zainteresowaniami i nie rozpowszechniaj nieprawdziwych informacji :)

Tutaj więcej informacji: https://www.regjeringen.no/en/aktuelt/new-animal-welfare-act-/id562543/

"Respect for animals
The intention of the Act includes respect for animals, which means that the intention of the Act is to promote both good animal welfare and respect for animals. An explicit ban on sexual relations with animals is included in the Act in addition to a ban concerning the killing of animals as an independent form of entertainment or competition, even if the animal is not necessarily at risk from suffering during these activities."

Re: Czy wiecie, że

Marcin, jak myslisz-czy dulscy purytanie z tamtej " wyspy " uznają takie obrazy za pornograficzne? bo ja mam jeszcze kilka podobnych:)
Dario, to całkiem prawdopodobne, po niektórych z tych milusińskich wszystkiego można się spodziewać ;)

Re: Czy wiecie, że

Jola napisał/a
O losie Marcin, czytając .....z każdym słowem czułam, że oczy mam coraz większe ha ha...! :DD
A tak poważniej, to co trzeba mieć w głowie (albo czego nie mieć), żeby takie wątki zakładać (jak autor wątku)...