Cześć Stokrotko ;)

Wenus
Jaka miła niespodzianka! :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

hiena
Gdzie ty tu widzisz stokrotki wenus:))?...

Re: Cześć Stokrotko ;)

Ryo2
hiena napisał/a
Gdzie ty tu widzisz stokrotki wenus:))?...
Na liście osób ją masz. Czwarta od góry.  Ciekawostka to swoją drogą :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Wenus napisał/a
Jaka miła niespodzianka! :)
Dołaczam do powitania  :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Anna.
Witam ;-), być może tylko przelatującą obok bocianów  :-).

Re: Cześć Stokrotko ;)

😣😣😣
wy to macie z tymi bocianami, jakim trzeba być masochista aby oglądać te bociany 😲

Re: Cześć Stokrotko ;)

Ryo2 napisał/a
Na liście osób ją masz. Czwarta od góry.  Ciekawostka to swoją drogą :)

Aż musiałam sprawdzić, bo wczoraj Stokrotki nie widziałam.
Nie wiedziałam, że to również nick S.

Niespodzianka owszem, również przyłączam się teraz do świadomych powitań! :)

Pamiętam, że jeszcze na Magii z Królem Lwem (Ratem:) często Stokrotka pisała, tzn. w jego wątkach, ale dyskusje również, a to niespodzianka teraz ;)
Ale może to inna Stokrotka, nieważne w sumie.

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola, chyba bym wolał zeby Jej nowy tutaj nick brzmiał stokrotka, ale to jest przecież Serenity-Sylwii logowana  postać ktora po zarejestrowaniu ponownie tutaj " odżyła " - świeci się zielona lampka i nawet Jej dawne wpisy daje się teraz odczytać- tak naprawdę mam problem z obecnością tutaj obu nielubiących mnie Pań-A+S, zbyt wiele gorzkich i bolesnych słów padło pomiędzy nami-żeby było miło-nie zawsze da się posklejać to co się roztrzaskało-chyba jestem testowany-zaraz zaparzę sobie melisę:)
1234 ... 7