Cześć Stokrotko ;)

Re: Cześć Stokrotko ;)

da®®io
lwiczko, wejdz w liste osób - Sylwia odnowiła tutaj rejestrację - ten awatar z różową buzią:) miała na marsie - dziś w ciągu dnia logowała sie tutaj kilka razy - sam nie wiem co o tym mysleć - podejrzewam jakąś grę obu figur forumowych -  powaga - być może będziemy tutaj mieć " nową "  moderatorkę

Re: Cześć Stokrotko ;)

Niewykluczone. Kiedys widzialam te "zmowę ". Zobaczymy. Wstrzymajmy sie z teoriami spiskowymi. Hmmm...mamy szpiega?:) Moze zmiany organizacyjne i wygladu forum maja z tym zwiazek. Zreszta Szu nie owija w bawelene.Przeciez bedzie jakas rekrutacja na modera:)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Lwiczka9 napisał/a
Kiedys pisalam tu o zmowie moderatorow,nikt nie zareagowal. Mysle,ze szu i S.sie dogadali. szu ma wplyw na S. Przetlumaczyl jej. Teraz pisze na Atl.,ze ona wycofala sie pod wplywem pewnej osoby,nie chce podac nicka. I nie wini ani ciebie lota. Daerek ,to ustawka. Mi to zwisa. Mnie nie obchodzi kto jest moderem.

Myślę, że możesz mieć rację Lwiczko. Na Atlantydzie Sylwia nigdy nie była widoczna  (zielona lampka), a tu cały czas, czasem ona jedyna.
To jakaś prowokacja i demonstracja zarazem.
Układ jest nie tylko z Marcinem, Wojtek wie, że Sylwia tu jest, przecież zagląda, na Atlantydzie pisze, że Sylwia wciąż pogniewana, ale przez jego wypowiedzi nie przebija smutek, przeciwnie, dobrze sie bawi, dogadali się.
Dla kogo ten cyrk?
Dziecinada! :)))

Odnośnie Stokrotki, to teraz mam pewność, że to są dwie różne osoby.
Z Lwem rozmawiała Stokrotka o odmiennym od Sylwii stylu i sposobie wypowiedzi, na tym polu miałam wątpliwości.
I jest z W-awy, Sylwia nie.

Re: Cześć Stokrotko ;)

Wenus napisał/a
Jaka miła niespodzianka! :)
Jeśli Stokrotką nazywasz Sylwie, to faktycznie od wczoraj pojawia się na tutejszym forum niczym duch.
Tylko miałem jakiś dziwny sen... i w ogóle ta jej wizyta jest jakaś strasznie dziwna...

Sylwia się pojawiła, przywróciła swoje konto na Multi, ale się nie odzywa, tylko kasuje — niektóre swoje stare komentarze (?) Nie wiem, dlaczego to robi... jakieś dziwne to wszystko i sen też był tajemniczy i dziwny...

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jolu...a co mnie to...:))))) za to ponoc mam ci cos tam doradzic w pewnej sprawie...cos tam kawka na Atl.  gdacze i robi ze mnie specjalistke:))) ach te glupie baby..////.Mialam piekny dzien,nie chce go sobie zepsuc,zmykam...Morze w Kolobrzegu dzis za mgła..ale kawka z widokiem z 8 pietra super.../mieszkali tam Dunczycy  na Euro/ ...Pogoda dziwna,raz upał,raz zimno i mgla...Kolorowych,zmykam do lekturki ksiazki ...

Re: Cześć Stokrotko ;)

przed chwilą napisałem na NA  ostrą reprymendę do " any " o to lekcewazenie mojego imienia i juz to usunęli do jakiegos niewidocznego kosza-znow testuja moją konsekwencję i upór

Re: Cześć Stokrotko ;)

Może prokurator wchodzi? Poinformuj nas jak cos wiesz. Podejrzana sprawa. A uprzedzałam ja...Szykuj paczki starej przyjaciolce..:) Ty tez widze,robisz porządki...Kontrola z Nabble?

Re: Cześć Stokrotko ;)

szuw napisał/a
[...]

Tak, tak ...nie czaruj Agencie! ;)))
😎