Cześć Stokrotko ;)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola
Lwiczko, w czym masz mi doradzić??? ;)))
A morza to zazdroszczę. ...oby do lata ;)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Lwiczka9
Ostatnie dwa posty z watku Dziewczyny czy słyszałyście o kremie z jadu żmiji? Poczytaj...kawki i moj na koncu..:)))))Jolcia,lece juz..:))paaaaa...Mi to rowno..:)))

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Ostatnie dwa posty z watku Dziewczyny czy słyszałyście o kremie z jadu żmiji? Poczytaj...kawki i moj na koncu..:)))))Jolcia,lece juz..:))paaaaa...Mi to rowno..:)))

Oki zerknę, odpoczywaj Lwiczko.
Do miłego ;)
ps.
Może przyśni Cię się coś, jak Marcinowi!  ;P:)))
Żartuję! :)
Kolorowych :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ja na tym watku wkleiłem link o ekstrawaganckim kosmetyku robionym z wyciągu z napletkow koreanskich dzieci ale mi to skasowali - powaga wpisz taki tekst w google - podobno gwwiazdy szoł biznesu to stosują- nasze też

Re: Cześć Stokrotko ;)

Faktycznie dziwne to...…
Ja Stokrotką nazywam Serenity, myślałam, że się odezwie ale widzę tylko jej ducha.

Re: Cześć Stokrotko ;)

da®®io
widocznie nam się przygląda z innej perspektywy-moze dojrzy we mnie dawnego Darka - choć juz na to nie liczę
-to se ne vrati

Re: Cześć Stokrotko ;)

widocznie nam się przygląda z innej perspektywy-moze dojrzy we mnie dawnego Darka - choć juz na to nie liczę
-to se ne vrati
Z tego, co zauważyłem, to Sylwia ręcznie kasuje swoje komentarze — i to można by powiedzieć w hurtowych ilościach.
Trochę dziwne działanie, bo skoro nie chce, aby jej komentarze tutaj były, to może przecież usunąć swój profil.

Re: Cześć Stokrotko ;)

Lwiczka9
To dzialanie bardzo rozzalonej kobiety...Tez chcialam to zrobic na Atl...Ona na to zwrocila uwage i rzekla : "Lwiczka usunela tylko kompromitujace ja posty" .Co bylo nieprawda. Chcialam usunac recznie wszystkie ale....duzo tego bylo...Ja usuwalam bo..bylo mi wstyd ze przebywalam na takim forum.Mysle ze ona robi prywatny pogrzeb swoich wypowiedzi...Takie irracjonalne dzialanie...ale wielce oczyszczajace...
1234567