Cześć Stokrotko ;)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola, chyba bym wolał zeby Jej nowy tutaj nick brzmiał stokrotka, ale to jest przecież Serenity-Sylwii logowana  postać ktora po zarejestrowaniu ponownie tutaj " odżyła "  nawet Jej dawne wpisy daje się teraz odczytać- tak naprawdę mam problem z obecnością tutaj obu nielubiących mnie Pań-A+S zbyt wiele gorzkich i bolesnych słów padło pomiędzy nami-żeby było miło-nie zawsze da się posklejać to co się roztrzaskało-chyba zaparzę sobie melisę:)

Darku masz sporo racji, z perspektywy, to każdy swoją "rację" ma :)
Niemniej dajmy sobie i innym szansę na wypracowanie płaszczyzny porozumienia.

ps.
A Meliska pomaga?
Może i ja powinnam!  :DD

Re: Cześć Stokrotko ;)

wiesz co, nie wiem jakie Sylwia ma intencje i ciekawe jaki bedzie Jej pierwszy wpis- mnie sie łezka zaszklila w oku jak Ją tutaj zobaczyłem ale i poczułem niepokój- i mam takie podejrzenia, ze powodem tego Jej kroku jest chec oczyszczenia forum z własnych wpisow przed zniknięciem, Ona czuje się zraniona ja też-obym sie mylił, ale tak koncypuję:)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola napisał/a
ps.
A Meliska pomaga?
Może i ja powinnam!  :DD
Jolcia , Ty masz "uspokajacz" w garści , meliska Ci niepotrzebna

Re: Cześć Stokrotko ;)

wiesz co, nie wiem jakie Sylwia ma intecje i ciekawe jaki bedzie Jej pierwszy wpis- mnie sie łezka zaszklila w oku jak Ją tutaj zobaczyłem ale i poczułem niepokój- i mam takie podejrzenia, ze powodem tego Jej kroku jest chec oczyszczenia forum z własnych wpisow przed zniknięciem, Ona czuje się zraniona ja też-obym sie mylił, ale tak koncypuję:)
Darek , spoko , dobrze będzie , obstawiam że ona przybyła tu z tęsknoty za Tobą bo tu będzie mogła z Tobą pogadać na luzie i bez obawy że ktoś Ciebie (lub ją) wywali

PS: no i tu mroczne Gargamelowe moce nie sięgają

[...]

Darku, pozwólmy, by sytuacja toczyła się własnym torem, bez domysłów, tym bardziej, że można się mylić na niekorzyść ...Twoją również, bo widzę, że faktycznie bardzo Cię ten cały "szum" dotyka.
A może będzie dobrze! :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

achacha
achacha Sylwia i Ana przyszły tutaj aby cię rozprawiczyc 😂😂😂😂

Re: Cześć Stokrotko ;)

achacha
padne zaraz ze śmiechu, melisa ci nie pomoże, idź kup wiagre buchacha 😂😂😂😂😂

Re: Cześć Stokrotko ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez achacha
ale dowcipne, może w zaawansowanej Kamasutrze, to tak:) chociaż ten wierszyk Any z Atlantydy pokazał Jej prawdziwą emocjonalność erotyczną bo ja takiego tekstu bym nie wprowadził mimo ze ponoć jestem " oklęty "
12345 ... 7