Cześć Stokrotko ;)

Re: Cześć Stokrotko ;)

achacha
ten wierszyk any to jest piosenka biesiadna. powinna dać to w cudzysłów. nieładnie tak uważać cudzą twórczość za swoją 😂😂😂😂

Re: Cześć Stokrotko ;)

ale dowcipne, może w zaawansowanej Kamasutrze, to tak:) chociaż ten wierszyk Any z Atlantydy pokazał Jej prawdziwą emocjonalność erotyczną bo ja takiego tekstu bym nie wprowadził mimo ze ponoć jestem " oklęty "

Jej "wierszyk" uazał raczej prymitywizm i głupotę, jej emocjonalność erotyczna zatrzymała się w epoce, która widnieje w mojej sygnaturce! :)

Re: Cześć Stokrotko ;)

Polak prawdziwy
W jakiej epoce zatrzymala się twoja seksualność? jak dajesz takie synaturki, które mówią same za siebie.  Ana wrzuciła tą piosnke dla lewaka jakich mało,/Henry/ w kontekscie że Polak jest najlepszy bo przytuli, a nie tylko sex mu w głowie. Ale prymitywne głowy i tuzy stąd dorobiły Jej  razem Darkiem swoją mentalna głupotę.   Tylko pomyliła go z Szu. Wasz Mentor.

Re: Cześć Stokrotko ;)

da®®io
szukaj glupszych od siebie i nie pociskaj nam tu kitow w stylu " co autor mial na mysli " bo skoro to biesiadna piosenka to zapewne skonczy sie wolskim " chędozeniem" o ktorym rubasznie  bedzie belkotac uchlane towarzystwo-zeby chciec wyrazić pragnienia przytulenia w dwóch linijkach to nie trzeba się ekscytować na pierwszych dwudziestu frywolnosciami ocierajacymi sie o pornografie slowną- hrabio " Fredro " dla ubogich umysłowo

Re: Cześć Stokrotko ;)

Ryo2 napisał/a
Jolcia , Ty masz "uspokajacz" w garści , meliska Ci niepotrzebna

Nieee, to tylko grzebień,  "uspokajacz" zabieram na "specjalne okazje"! "D

Re: Cześć Stokrotko ;)

Ryo2
Jola napisał/a

Nieee, to tylko grzebień,  "uspokajacz" zabieram na "specjalne okazje"! "D
Aaa rozumiem teraz już wszystko

Jegomość którego mylnie brałem za "trofeum" to tak naprawdę klient korzystajacy z Twych usług fryzjerskich prawda?
Gość miał fatalny fryzur który z deczka zmodyfikowałaś swym grzebykiem tak by lepiej do uchwytu dłoni pasował :D

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jola
Ryo2 napisał/a
[...]

No wiesz, jak "klient" nie tylko wyglądem przypomina  Mamuta, to i "grzebień" musi być odpowiedni! :)):P

Re: Cześć Stokrotko ;)

Jolu,Wenus i "multowicze"witam,tak Stokrotka pisala w watkach z ratem,i mna tez..dziewczyna jest z warszawy,rozmawialm z nia telef.pare lat temu...Nie wiem,czy to ta...
PS. Nie sadze aby Ser.tu przybyła...
1234567