Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

mariolla
Hej dziewczyny tak jak w temacie czy istnieje jakiś aktor, który ujął Was swoim spojrzeniem?Czy dostrzeglyscie w nim "to cos"?

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

mariolla
Żadna?

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

Odpowiadam hurtem
No. Mie rozwalil swoimi slepiami DiCaprio w filmie Co gryzie Gilberta Grape'a, a jak zajebiscie zagral, caly swiat sie nabral.

Ulubiony to byl taki zyciowy, o wojnie u panstwa Rose, do czasu jak niedawno nie zobaczylem Iluzjonisty, ten to wymiata.

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

mariolla
No Dicaprio ma ładne oczy, takie anielskie;)

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Zbyszek Zamachowski.

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

da®®io
ten " aktor " ma niesamowity wzrok gdy zobaczył potworowatego Aliena

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

mariolla
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Podoba Ci się Zamachowski?

Re: Czy zauroczylyscie się kiedykolwiek w spojrzeniu aktora?

tifani
Rozbraja mnie jego spojrzenie...takie zawstydzone i nieporadne. Wywołuje we mnie instynkt macierzyński.  Taki synuś wyrośnięty. ;)
123