Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik
Hallo My Friend :) Pozwolisz, że pójdę po browara :)

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Lothar, nie interesują mnie Twoje sympatie i antypatie polityczne, ja piszę o walorach czysto "technicznych". W GW znajdziesz wiele dobrej publicystyki. Porównując teksty GW przykładowo do tekstów, jakie można znaleźć na Onecie, to na GW są o kilka leweli wyżej. Na Onecie to głównie tłumaczone newsy z zagranicy, a GW widać, że bardziej się przykładają.

Gdyby Onet wprowadził opłaty za artykuły, to ludzie by z niego uciekli.

Znajdziesz takie artykuły na Onecie?

http://wyborcza.pl/0,75400.html#TRNavSST

http://wyborcza.pl/0,75410.html#TRNavSST

I tym, którzy, plują na GW, nazywając ją szmatławcem itp., jednocześnie nie przeszkadza siedzieć na Onecie, który coraz bardziej upodabnia się do "Pudelka".

No ale, część ludzi wcale nie czyta artykułów, zadowalając się tym, co jest napisane w komentarzach pod artykułami, więc słabe treści na Onecie takim ludziom nie przeszkadzają.

To taka moja uwaga (poza polityką). GW ma całkiem dobre artykuły w kategorii nauki, kultury. Tutaj po raz kolejny sprawdza się powiedzenie, że nic nie jest czarne albo białe, tak samo dotyczy to GW.

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Lothar. napisał/a
>;DDD Oczywiście filantrop Pan Soros kupił udziały w GW z zamiłowania do filantropii >;DDD
A może kupił z zamiłowania do dobrego biznesu? Bo jakby nie było, to GW cieszy się ciągle popularnością pomimo nagonki i czarnego PR.

Tylko czy w dzisiejszych czasach jest takie  ważne, kto jest udziałowcem? Facebook należy do Żyda Marka Zuckerberga, a i tak narodowcy pragną mieć tam właśnie konta i błagają o odbanowanie ;)

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Lothar. napisał/a
Nie chodzi o plucie >;DD Bo w tym góruje Pan Michnik >;DD Ale w tym żeby poszukać obiektywnych niezależnych źródeł informacji :) Bo trudno GW traktować jako źródło, a raczej jako propagandę, mam nadzieję że rozumiesz różnice >;DD Ja jestem wychowany w jedynie słusznych prawdach Trybuny Ludu i Kościoła >;DD Co jedni i drudzy s a antypolskimi kłamcami >;DD

https://www.youtube.com/watch?v=rW0TgYZn_tk

Marek Grechuta "Będziesz moją panią"

To takie romantyczne pragnienie za Prawdą >;DD

Wybacz ale mam dalekie żydowskie pochodzenie i czasami bywam mistyczny >;DDD

https://www.youtube.com/watch?v=ePNUSmH3dMI

Czesław Niemen-Sen o Warszawie

>;PP

Dziwne byłoby, żebyś Ty jako miłośnik Prawicy widział obiektywizm w "lewackiej" Gazecie Wyborczej. Podobnie 'Lewak" nie dostrzeże obiektywizmu w portalach skrajnie prawicowych, czy nawet prawicowych.
Co w tym dziwnego? Taka jest polityka, tak działają sympatie i antypatie polityczne. Dlatego jeśli ktoś chce mieć jasny i szeroki pogląd na otaczającą go rzeczywistość, to powinien zaglądać czasami na jedne i drugie portale.

PS Chociaż i tak będzie widział obiektywizm tylko po stronie swojej frakcji politycznej.

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Lothar. napisał/a
Naprawdę myślisz że emocje wpływają na myślących ludzi? Jak chodzi o pieniądze to tylko głupi kierują się emocjami a mądrzy rachunkiem ekonomicznym >;DDD Tak to klęska firm Public relations co sprzedają swój "produkt" >;DD Ludzie zaczynają myśleć samodzielnie a nie emocjami co im pokazują socjaliści >;DDD

https://www.youtube.com/watch?v=fpAr4Xd8sbo

TSA - 51   >;))
Widocznie tych myślących ludzi jest procentowo niewiele. Bo jeśli byłoby ich wiele, to przykładowo potrafiliby dostrzeć, że w GW można znaleźć ciekawe i mądre artykuły całkiem niezwiązane z polityką.

Gdyby emocje nie wpływały na większość ludzi, to taką popularnością nie cieszyliby się wszelkiego rodzaju populiści typu: Leper, Palikot, Trump, Korwin, którzy swoje kariery budują na graniu ludzkimi emocjami.

Gdyby ludzie nie kierowali się emocjami, to nie daliby się okłamać, że Polska miała przyjąć 100 tysięcy uchodźców, podczas gdy miała ich przyjąć zalewie 7 tysięcy.

Niestety większość ludzi kieruje się w życiu emocjami — z czego korzystają wszelkiego rodzaju politycy — populiści, polityczni szarlatani, którzy wybijają się dzięki społeczeństwu kierującemu się emocjami, a nie zdrowym rozsądkiem.

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?