Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Ani nie jestem lewicowy, ani prawicowy, pisałem już wiele razy, że polityką mało się interesuję. Nie wszytko da się sklasyfikować i podzielić na białe lub czarne :)

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
Widzę to inaczej od długiego czasu pracuje pan lewicowo >:) Antysemityzm, mniejszości Cyganie,Ukraina, Uchodźcy, to Pana działka i się tego Pan nie wyprze >;DD Nie oceniam >;DDD Ale nie wypieraj się własnych poglądów >;DDD

https://www.youtube.com/watch?v=Ma3yf_4Gd7I&index=7&list=PLAA3AC9FE246D7957

Sailor szanty "Wolny jak ptak".

>;DD

A to już nic nie poradzę, jak mnie widzisz, jak mnie odbierasz i nie będę zabiegał o to, żebyś swój punkt widzenia zmieniał ;)

Jeśli cofnę się wspomnieniami wstecz, to już w dzieciństwie fascynowałem się innymi kulturami, Cyganami, Afryką itp. Czy to znaczy, że już wtedy bylem politycznym lewakiem, komunistą i wykolejeńcem?

Ps. moi rodzice byli bezpartyjni, więc po nich nie odziedziczyłem nic politycznego ;)

PS nie musisz mi pisać na Pan, traktujmy się równo, jak prawdziwi komuniści.

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
Że nie chcą tu przychodzić ludzie? Sam próbowałem :) No ale wybacz Pan >;DD

https://www.youtube.com/watch?v=CIxl2iIYadI

Chciałbym umrzeć z miłości - Myslovitz

>;DD
PS.
Niemniej wyspa rozbitków zostaje i za to jestem Panu wdzięczny >;DD

Skąd taki pomysł, że się dziwię? Nie dziwię się, jest mi obojętne czy ktoś tutaj wchodzi, czy też nie. Już wielokrotnie pisałem, że pisanie na forum traktuję jako nałóg i zły nawyk, który zabiera cenny czas.

Jeżeli czemuś się dziwie, to temu, że jeszcze piszę na forach. Już dawno z tego powinienem zrezygnować.

A jeśli chodzi o forum Nabble, to już z pół roku temu zamierzałem, je skasować, bo też nie mam czasu tutaj pisać. Forum nie jest mi do niczego potrzebne. Jeśli ktoś chce do mnie napisać, to może to zrobić na adres mailowy.

PS Poza tym weszło tutaj bardzo dużo ludzi, biorąc pod uwagę fakt, że forum nigdy nie było promowane, nigdy nie było reklamowane (oprócz linku wstawionego na profilu), pozycjonowane, biorąc pod uwagę, że nie jest to profesjonalne forum, biorąc pod uwagę, że nigdy nikogo tutaj specjalnie nie zapraszałem (meilowo itp.).

Weszło tutaj bardzo dużo ludzi, biorąc pod uwagę fakt, z jakim czarnym PR i antyreklamą się spotkało. Przecież zarówno Ty jak i Drapak wypisywaliście kłamstwa, że tutaj są same wirusy, że kradną, napadają itp.

Część ludzi, tych bardziej naiwnych i podatnych wierzy takim szarlatanom jak Wy.

Więc biorąc pod uwagę to wszytko — to forum osiągnęło prawdziwy sukces :)

PS. Forum zostawiłem specjalnie dla Ciebie, ponieważ wiedziałem, że będziesz najbardziej zagubiony po zniknięciu forów na Onecie.

[...]

Skąd taka pewność,  że  zostaje? :)

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
Będę bardzo ostrożny w stosunku o tego co pan mówi o sobie >;DDD Kłamstwo to przecież tylko gra dla lewicowców >;DD To naprawdę zabawne że pozornie ktoś wietrzył w pańskie sugestie hmm choć teraz się nie udziela >;DD Lubię takie sztuczki >;DD No w sumie i ja to umiem >;DD

https://www.youtube.com/watch?v=CsVr8tbk6Lg

Sailor szanty "Skroiłeś go" utwór z płyty "Cała Naprzód" wydanej w 2009r.
>;DDD

Nie musisz mierzyć mnie swoją miarą. To że Ty w życiu ciągle klamiesz i posługujesz się "sztuczkami", nie znaczy wcale, że każdy tak ma.

O jakich sugestiach piszesz?  I kto niby się  nie udziela?