Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
Jak nie to zrobię swoją >;) miło by było potwierdzić zamknięcie, ale dzięki za info bo się nie spodziewałem :)
A kto Ci zabrania zrobić swoją wyspę? Zrób, ja nie będę Ci robił przecież czarnego PR, tak jak Ty mi robiłeś.
Tylko nie rób tej wyspy na platformie Nabble, bo przecież jak rozgłaszałeś, tutaj są same wirusy i tak dalej :)

PS. Nie martw, się, zamknięcie zostanie ogłoszone z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem :)

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
Co do kłamstwa to jest hmm bronią lewicowców >;) Jakie kłamstwo chcesz przemycić? :)
Kłamstwa w polityce są we wszystkich frakcjach politycznych, nie wiem skąd u Ciebie taki infantylny tok myślenia — że kłamstwa widzisz tylko u "lewicy" :)

Re: Panie Szu jak Pan jesteś tak lewicowy :) to się Pan dziwisz? >;DDD

Lothar. napisał/a
 Sam próbowałem :) No ale wybacz Pan >;DD
Warto zwrócić też uwagę na to,  co niby próbowałeś. Próbowałeś pisać posty oczywiście nacechowane swoimi sympatiami politycznymi.

Przykład <<--

Przykład <<--

Przykład <<--

I co? Czy ja jako "lewak" skasowałem Ci te komentarze o zabarwieniu politycznym i lekko ksenofobicznym? Nakrzyczałem na Ciebie? Zwróciłem uwagę? Miałem coś przeciwko? Nie, to Ty mi zwracasz uwagę, że moje komentarze nacechowane są "lewicowo", że forum jest "lewicowe".

Twoje komentarze polityczne po prostu nie spotkały się z zainteresowaniem moim oraz innych użytkowników tego forum.

Nie wiem, jak Ty widzisz w takim razie normalne forum, skoro wydaje Ci się, że Ty masz prawo szerzyć tutaj swój prawicowy i ksenofobiczny światopogląd, natomiast mi nie wolno przedstawiać własnego światopoglądu, chociażby na temat uchodźców? Bo od razu forum staje się "lewicowe"? Rozumiem, że według Ciebie prawicowe forum może być, ale lewicowe już nie? W czym problem? Że tutaj moich komentarzy nie da się jednak skasować tak jak na forach Onetu?

I czy tutaj jest aż tak wiele tematów politycznych z mojej strony? Wątek o pobiciu profesora w tramwaju jest dla Ciebie czymś nagannym i lewicowym?

Jeszcze odnośnie tego, co napisałeś, że ludzie nie chcą tutaj wchodzić.

Zwróć uwagę, jak mało osób pozostało aktywnych i jak mało ludzi wchodzi na fora Onetu, WP i tak dalej, do których podałeś tutaj linki. Czy tam też wchodzi tak mało osób, bo to forum lewicowe?
Lothar, obudź się, tam też została garstka: Amigo, Imili, Maja, KCb, i Ewka zdegustowana. Fora internetowe już się skończyły, warto powrócić do bardziej realnego życia. No, chyba że zarabiasz na forach, jako troll polityczny i Twój świat legł w gruzach, po zamknięciu forów na Onecie. Nie panikuj, znajdziesz sobie inne zajęcie.