Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik
Polecam Wam audycję w Radio Maryja o 13:00 czyt. Godzina nienawiści :) I czekam jako pragmatyk na "Ministerstwo Miłości" by pomóc pokochać wielkiego "Brata" :) Sorry ale to nie jest już śmieszne! To jest żałosne a nawet groźne!
Muzyczka!
https://youtu.be/VjEq-r2agqc

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

Wiliam
24 godziny na dobę nienawiści i kłamstw - TVn 24 + Radio Tok JAD z głośnika i 75% kłamstw reszta pogoda oraz gazeta UB Ormo i Czerwonego harcerstwa - GW - sama  miłość w literkach dlatego mało kto to kupuje. Demokracja to możliwość wyboru jeśli ktoś chce słuchać RM niech sobie słuch jeśli ktoś jeszcze wierzy w wiadomości GW jego wybór. i

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik
W Twojej ocenie Radio Maryja to 100% prawdy?

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Nagonka na Gazetę Wyborczą nie jest do końca słuszna. Z tego, co obserwuję, to w sporej części ta nagonka jest sponsorowana przez przeciwników (antyreklama, czarny PR) itp.

To niemodne co napiszę, ale część artykułów mają po prostu bardzo dobrych.

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik
Raz w tygodniu kupuję GW. Dobry jest Duży Format i czyta się od deski do deski :) A tak to lubię Agorę gdzie przegląd prasy. Ale Ad-rem! Nie lubię forów politycznych i trochę mi głupio, że na hyde-parku poruszyłem ale wspomnicie moje słowa jak będzie za późno! Chore rządy pisowskie dążą do totalitaryzmu :( Oczywiście będę okrzyknięty lewakiem :)

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

sputnik napisał/a
[...]
Ja akurat nie kupuję już papierowych gazet, a na artykuły GW trafiam czasami w Internecie.

Jak się wejdzie na stronę GW <<--  i zechce przeczytać jakiś artykuł, to po pewnym czasie (po kilku artykułach) pojawi się napis:
"Wyczerpałeś już limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu. Wypróbuj miesięczny dostęp za 10 zł!".

Tylko strony z wartościową treścią mogą pozwolić sobie na taki myk. Gdyby GW miała bezwartościowe, mało ciekawe artykuły to nikt by nie płacił za odblokowanie treści.
Nie mam na myśli artykułów tylko politycznych, bo polityką akurat średnio się interesuję, ale tak ogólnie pojawiające się tam teksty.

Re: Czytaliście "Rok 1984" Orwella?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik