Daniel Passent nie żyje 😢

Sputnik
Chyba mój najbardziej ulubiony Felietonista.

Tak coś czułem, że jest coś nie tak gdy nie pojawiał się na antenie Radio TOKFM w niedzielę...

Przeczytałem Jego Książki i odszedł jako Pasażer ZDROWEGO ROZSĄDKU 😥

Cześć Jego PAMIĘCI...

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

MaryLou
Drogi redaktor...Tyle lat z nim..odkad pamietam...Ulubieniec mojego niezyjacego juz taty...Spotkaja sie TAM,uscisna sobie dłonie..Kiedys piekni i młodzi,dzis doswiadczeni ..dwóch filozofów zyciowych,niech sobie pogadają fajnie...
Wspólczucie dla Agaty...Serial o Osieckiej,mimo,ze na 1ce,niezle ukazal pana Daniela...

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

Sputnik
Pozdrawiam zdrowy rozsądek ✌️

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

MaryLou
Pozdro i Krzys for You:)  Coraz mniej wokół takich madrych ludzi...

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Brak mi będzie ZDROWEGO ROZSĄDKU :( Wybiją teraz schizy pokroju [mod].

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

Drapak
Ten post był aktualizowany .
Sputnik napisał/a
Brak mi będzie ZDROWEGO ROZSĄDKU :( Wybiją teraz schizy pokroju [mod].
[mod: komentujemy poruszany temat, a nie autora komentarza].

Wracając do tow Passenta tak lata czytałem jego artykuły w Polityce oczywiście kiedy wyszło na wierch że Passent był donosicielem i sługusem UB polityki nie wziąłem do ręki. Nie ma kogo żałować nie żałuję żadnego komuszego konfidenta.

Re: Daniel Passent nie żyje 😢

[mod: w dyskusji na forum proszę używać argumentów, a nie inwektyw :)]
12