Podoba mi się

Przyłaszczka
Ocieplenie klimatu
tego forum:)

Wiosna idzie, w moim ogrodzie kwitną przebiśniegi.

Nie mogłam już patrzeć na te bryły lodu i bałwana, który wprawdzie się uśmiechał, ale był zimny jak lód:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Podoba mi się

Sputnik
Tak :) Lekko niezdecydowanie z tym meteo... Dziś do 14-tej miałem dyżur więc postanowiłem odwiedzić moich Staruszków awansem zrobić zakupy i wyprowadzić Pieseła :)
Nad Wisłą na wysokości Starego Miasta w Warszawie mnóstwo biegaczy, spacerowiczów na 515 km biegu :)
Tradycyjnie dużo znajomości - bez zobowiązań i do następnego...

Może jakaś muzyczka na tę okazję :)

Re: Podoba mi się

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Cieszę się Przylażczko, że podoba Ci się forumowe ocieplenie klimatu
(mnie też się podoba) :)

Mam tylko nadzieję, że forum nie zaleje woda z roztopionego lodu :)
Chociaż czasami szklanka lub kubeł zimnej wody mogą okazać się pomocne! :)

Re: Podoba mi się

MaryLou
Cos mnie ominęlo? jakie ocieplenie? Chyba ze to ten milusi kocio... :)

Re: Podoba mi się

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Woda to przede wszystkim życie, ale też potężny żywioł, który jeszcze ma taką fascynującą właściwość, że może być w trzech stanach skupienia. Trzeba z nią uważać, bo można podobno kogoś utopić w łyżce wody, a co dopiero w kuble:)
Pozdrawiam ciepło:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Podoba mi się

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Cos mnie ominęlo? jakie ocieplenie? Chyba ze to ten milusi kocio... :)
Ogólnie rzecz ujmując: sercowe sprawy:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣