Dawnych wspomnień czar...

luna
Czy pojawia się tu czasem jakaś zaginiona duszyczka z dawnych forów Onetu? Jakoś mnie na wspomnienia wzięło  :-(

Re: Dawnych wspomnień czar...

Sprawdzone
Same duszyczki zOnetu😇👹

Re: Dawnych wspomnień czar...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez luna
a z kim z d.Onetu chciałabyś się odnaleźć i czemu przybrałaś nick luna - bo taki już funkcjonuje u naszej koleżanki zza miedzy, która zapomniała o tym forum

Re: Dawnych wspomnień czar...

luna
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sprawdzone
Same obce twarze widzę.

Re: Dawnych wspomnień czar...

luna
Mogę być kim zechcesz, wszystko mi jedno jak mnie będziesz nazywać. Szukam konkretnych osób w przepastnych czeluściach netu.

Re: Dawnych wspomnień czar...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez luna
luna napisał/a
Czy pojawia się tu czasem jakaś zaginiona duszyczka z dawnych forów Onetu? Jakoś mnie na wspomnienia wzięło  :-(
Cześć Luna,
napisz konkretnie jakich zaginionych duszyczek z Onetu szukasz, to być może się tutaj do Ciebie odezwą.
Wbrew pozorom zagłada tutaj trochę osób z dawnych forów Onetu, tylko mało komu chce się pisać. Nie dziwie się, ponieważ mi też się nie chce pisać i zwykle nie mam na to czasu.

Osobiście kojarzę nick "Luna" z jednego z tych najstarszych forów "Magia" na Onecie. Miałem taką użytkowniczkę (przez pewien czas) wśród znajomych, na swoim dawnym profilu Onetu.
Wprawdzie (o ile dobrze pamiętam), to tamta Luna po jakimś czasie przestała zaglądać na forum "Magia", znikła. Jeśli jesteś tamtą Luną, to pozdrawiam Cię Serdecznie i witam, a jeśli jesteś inną Luną to ...również Cię witam i Pozdrawiam.  A, w tamtym czasie miałem najczęściej nick "Szuwarek" ;)

Re: Dawnych wspomnień czar...

luna
Również pozdrawiam kimkolwiek jesteś :-) Osób których szukam nie znajduję niestety wśród Nicków tu występujących, chyba się już nie odnajdziemy :-(((