Dla Jacka

Królewska Lwica;)
W tym roku :12-18.08.2019 – XIX Otwarty Rajd Koła Przewodników PTTK w Rzeszowie "Wetlina 2019" –
Szczególy beda gdzies w śrdoku maja na stronie http://www.pttk.rzeszow.pl/
Na stronie mozna odnalezc program rajdu z roku 2018 .Wariantów tras jest sporo,dla tych leniwych,jak i dla harpaganów. Atmosfera wspaniala. Na pewno cos znajdziecie dla siebie. Bieszczady dla mnie tylko juz srodek pazdziernika;) Pozdrawiam ciepło. M.

Regulamin
XVIII Otwartego Górskiego Rajdu
Koła Przewodników PTTK
w Rzeszowie
„Wetlina 2018”
13-19 sierpnia 2018 r.

Organizatorzy Rajdu:
- Koło Przewodników Terenowych i Beskidzkich PTTK w Rzeszowie
-     Oddział PTTK w Rzeszowie

Sponsorzy:
- Oddział PTTK w Rzeszowie
- Grażyna,  Piotr,  Tomek Ostrowscy

Kierownictwo Rajdu:
- Kierownik Rajdu - Witold Haspel tel. kom. 607 995 379

Adres Organizatorów Rajdu:
PTTK Oddział w Rzeszowie
35 – 064 Rzeszów, ul. Matejki 2
tel. (17) 85 36 755
e-mail: zlot@pttk.rzeszow.pl

Konto: 90 1240 2614 1111 0000 3958 8742

Cel Rajdu:
• poznanie walorów krajoznawczych Bieszczadów i przyległych terenów Ukrainy i Słowacji.
• integracja środowiska przewodnickiego i turystycznego.
• promowanie zdobywania Górskiej Odznaki Turystycznej PTTK i innych odznak PTTK.

J.

Re: Dla Jacka

J.
Bardzo dziękuję za informacje, teraz jestem "zarobiony", ale zapoznam się z ofertą.  :)
Zdęcie - nie powiem... tak trzymać! ;D
Pozdrawiam serdecznie,
J.

Re: Dla Jacka

Królewska Lwica;)
Na stronie głownej jest juz program i regulamin oraz ceny.Jeszcze bez tras. Pozdrowionka:)

Re: Dla Jacka

Królewska Lwica;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Jacek,sa juz trasy na stronie www.pttk rzeszow.pl.   Mnie by kusila ..ostatnia 4 godzinki dziennie...jesli w ogole..Musze to przedyskutowac z moja rehablitantka od kregoslupa,i...zaczac trening???mamaa mia...no nie wiem....Najlepszego,pozdrawiam i dobrych wyborow zycze. Nie bylam na tym rajdzie ale od znajomych wiem,ze jest zarabiscie:) termin zgloszen do 15 czerwca. Trudna decyzja.

Re: Dla Jacka

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Uwielbiam Biesy i Czady ale ryk motorów to masakra jak byłem na Smerku!!! Jak trza dopalenia to na Autobahna! Swoją drogą po co tak pierdzą cykle? Kompleksy jakieś???

Re: Dla Jacka

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Najgorsze jest w tym wszystkim to, że hałasu robią i nic z tego nie wynika :/ Moja astra -diesel 2.0 tak samo przyspieszała na 5 biegu z 1200 obrotów 55 kmh jak pierdziawki co skakały po biegach?! Sorry ale mam awesję do motocyklcji zwłaszcza z głośnym wydechem. Szanuję Ich, ustępuję miejsca ale nie kumam do czego jest to potrzebne. Taki 600ccm i wyżej w pojemności to pali więcej niż moja ww Astrunia :)

Re: Dla Jacka

Królewska Lwica;)
Trza omijac te decybele! Niedobrze,ze i gory sa "cywilizowane"////