Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Kawusia
kapitanwojtek napisał/a
Jusz ja ci wszystkiem guziki poodpimnan i zapnem
Dopnę z biurem podróży i bezpieczną linią ,żadnych ekstrawagancji.

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Nawet wieszcz pisal o San Escobar:

Znasz-li ten kraj,
Gdzie cytryna dojrzewa,
Pomarańcz blask
Majowe złoci drzewa,
Gdzie wieńcem bluszcz
Ruiny dawne stroi,
Gdzie buja laur
I cyprys cicho stoi?
Znasz-li ten kraj?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.
123