Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Wenus
:))) Las Duds, Las Samogonos i La Speluna brzmia jakoś swojsko ;)

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
:)

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek
Lothar. napisał/a
Znalazłem nieprawdopodobną cenę ale to pewnie bez opłat i daleko jak u tanich przewoźników.

https://www.fly4free.pl/tanie-loty-do-meksyku-za-399-pln-w-jedna-strone/

Wolał bym na Kubę >;)
Sprawdz narodowego przewoznika z San Escobar - "El Ninio" i lec na lotnisko Farele przy stolicy Santo Subito, potem juz tanimi, regionalnymi liniami do Meksyku >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Kawusia
kapitanwojtek napisał/a
[...]

No cóż he he i znaleś jakąś meksykankę z domem ,bo masz bilet w jedną stronę

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiu, kiedys (jeszcze jako majtek) cumowalismy w San Escobar szkunerem szkoleniowym PLO. Dostarczylismy tam Cystersow do misji w Las Puttanas i Esperal a na droge powrotna bunkrowalismy cytrusy. Zaprawde powiadam Ci, piekny to kraj >;)
[...]

W to akurat nie wątpię,ale ja lubię podróże bezpieczne.Czyli wszystko dopięte na ostatni guzik,żadnej niepewności,albo jakoś to będzie....Zrobiłam się nudna,wiem.

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek
Jusz ja ci wszystkiem guziki poodpimnan i zapnem
[...]
123