Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Kpt.Wojtek
A w paczuszkach to tylko mapy do Eldorado Slodkosci:)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Panie dziękują za pamięć :) I zapraszają na grzane piwo z imbirem, cynamonem, cytryną i cukrem wanilinowym :)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Filmik "Odfajkowane" jest obłędny ;DDD

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie, to są moje ulubione kwiaty, doprawdy nie wiem skąd wiedziałeś...? ;)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

da®®io

frezja dla Ciebie:) zajrzyj na pocztę

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

dziewczyna z perłami
Dziękuję. To miłe, że pamiętacie.
W podziękowaniu "czekolada z piekła rodem" - gorzka  ze szczyptą chilli i deser  "anielski puch" z białej czekolady i dodatkami kokosowymi. Jedno i drugie pycha. Wybór należy do was.

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Dzięki :) Zaraz zerknę.......

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Ale kolorowo tu:)... to chyba moj pierwszy osmy marca na forum?...dzieki za Pamiec choc jestem normalnie za tym zeby tak bylo zawsze!...
1234