Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach

Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach

Georg Müller
a nie w luźnych?

Re: Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach

da®®io
dla podkreslenia kobiecych kształtów jesli je posiadają-zgrabne nogi i kształtna pupa:) to jest to co chcą eksponować-my faceci jestesmy wzrokowcami i One to wiedzą

Re: Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Georg Müller
Bo nie lubią jak im się coś między nogami majta

Re: Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Georg Müller
Georg Müller napisał/a
Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach a nie w luźnych?
A czy pytanie nie jest przypadkiem trochę tendencyjne? Przecież kobiety chodzą zarówno w spodniach obcisłych, jak i luźnych...

Więcej przykładów <<--

Re: Dlaczego kobiety chodzą w obcisłych spodniach