Dlaczego na tym forum

Zablokowano 25 wiadomości Opcje

Re: Dlaczego na tym forum

Lwiczka9
Naprawde nie widze przeszkód abys powrócil na fora esbekow czy innych...skoro taka tam kultura i tolerancja..U nas sie marnujesz... Byly esbeku?:)

Re: Dlaczego na tym forum

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pytam
Chyba masz obsesje na punkcie szuwarka..Przykre...Hmm...sterujesz moja wyobraznia? znow przykre...nie da sie:))

Re: Dlaczego na tym forum

Darku,jasne,jakie to wszystko banalne...coz,ludzie musza sie czyms zywic. Im padło na nas. Uzaleznienie to przykra rzecz. "Ale zeby od razu "na nas??"-trawestujac Wieckiewicza z "Vinci":)))

Re: Dlaczego na tym forum

Pytam
Lwiczko nie mamy o czym rozmawiać skoro nie potrafisz odpowiadać nawet na krótkie w dodatku konkretne i proste pytania.

Re: Dlaczego na tym forum

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
nieloglowany ba* przesladuje mnie z powodu mojej znajomosci z Kasią, kiedy na duszy zalozylem watek " Sąd nad ba* " to od razu przylecial loth pod nickiem capra88? chyba i zaczal zmieniac tory dyskusji-ja go podejrzewam o bycie ba* od dawna-ten moj konflikt z illumem tez jest byc moze nieprzypadkowy

Re: Dlaczego na tym forum

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pytam
pytku, odpowiedzialem ci, Szuwar kazdorazowo wrzucajac was do kosza dyskutuje z wami co jest tego powodem  i podpiera sie regulaminem, ode mnie tego nie oczekuj-choc to ja dopuszczam was do nieco ostrzejszych wypowiedzi

Re: Dlaczego na tym forum

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pytam
Nie jestesmy w ubeckiej mordowni,abym "miała Ci odpowiadac krotko i rzeczowo na pytania. A co to? Pan Sledczy? Nie mozesz zapomniec starych czasow i tu szukasz ofiar? Pan Kat? Lubiłes to,przyznaj sie. Lałes po mordzie też?Spadaj stad dziadu!

Re: Dlaczego na tym forum

Wariacki świat internetu! Podszywki za podszywka! pamietam capra88...lota czyli... Darek,nie warto bic sie z koniem,choc szczerze mowiac podziwiam twoj upor:)
1234