Dlaczego na tym forum

Zablokowano 25 wiadomości Opcje

Re: Dlaczego na tym forum

Pytam
To akurat jest kłamstwo, które można łatwo zweryfikować zagkądając do kosza

Re: Dlaczego na tym forum

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pytam
Myslisz,ze wciagniesz nas w "interesujaca  dyskusje"? Nie przeszlo Ci jeszcze? właćz tv info i delektuj sie waszymi dzisiejszymi "uroczystosciami". Skoro nie czytasz miedzy wierszami,to nie pogadamy.

Re: Dlaczego na tym forum

odpowiadam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pytam
Wiele lat korzystam z internetu i przyznam, że tak zamordystycznego, ksenofobicznego, rasistowskiego (antybiałego) i filolewackiego forum, nie spotkałem nigdy. Nawet na forach byłych członków PZPR czy emerytów UB, panuje większa tolerancja i wyższe standardy moralne.

Re: Dlaczego na tym forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
lwiczko, na Atlantydzie znalazlem takie stwierdzenie lotha " ręce mnie swierzbią ..." i taki sam zwrot padł wczoraj do mnie tutaj od normalnego - cytuję "
" aż mnie ręce świerzbią, żeby napisać coś..."
wg. mnie to nie przypadek i jest to dowod na to, że loth miesza tutaj z anonima - loth to prowokacyjny wielonick, a ta jego wiocha.pl obnaża go jako marsowego nielogowanego ba*

Re: Dlaczego na tym forum

Pytam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko, moge ci ułatwić zadanie. Po prostu wyobraź sobie, że to nie chodzi o szuwarka, będzie ci łatwiej.

Re: Dlaczego na tym forum

Pytam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez odpowiadam
Dlatego nie pytam na tym forum czy nazwanie czarnego czarnym, a białego białym jest rasistowskie, bo zaraz wyląduję w koszu.

Re: Dlaczego na tym forum

odpowiadam
Czarnego nie wolno nazywać czarnym. Lewactwo wymyśliło, że ludzi trzeba klasyfikować wg. fryzur, np. afro amerykanin, grzywko przedziałko europejczyk, kok azjatka, itd. :DDDD

Re: Dlaczego na tym forum

Pytam
Kok, to raczej grupa zawodowa, potocznie zwana nadzwyczajną kastą kub kreską. D
1234