Dlaczego ta witryna próbuje otwierać ?

[wymoderowano] hmm czy to przekierowanie jest bezpieczne? Wielokrotnie je odrzucałem. Tylko ta strona je otwiera.

Re: Dlaczego ta witryna próbuje otwierać- href.li ?

Trudno odnieść mi się do Twojego pytana, ponieważ:

1. Mnie forum Nabble nie przekierowuje na inne strony.
2. Sprawdzałem na 3 różnych przeglądarkach: Google Chrome, Mozilla Firefox i Internet Explorer i mnie nie przekierowuje na żadne inne strony (Używam Windows 10),
3. ale na przykład kilka razy przekierowywało mnie z forum Tulipanek — a przekierowywało na stronę typu: "Gratulację, użytkowniku, wygrałeś itp.)
4. Nikt oprócz Ciebie nie wspominał o takim problemie.
5. Więc przy okazji zapytam się: Czy kogoś jeszcze, na tutejszym forum przekierowuje / przekierowywało na podaną przez Wojtka stronę?
6. Strona, którą podałeś, jest bezpieczna, według tego skanera: http://www.skan.bezpiecznypc.pl/www.php (można sobie przeskanować).
7. Poza tym niekoniecznie to przekierowanie musi być związane akurat z tym forum (skoro tylko Ty masz taki problem). Być może miałeś otwarte różne strony i przekierowanie pochodzi właśnie z tamtych stron.
8. Może masz zainfekowaną przeglądarkę i tak dalej i tak dalej.

Re: Dlaczego ta witryna próbuje otwierać- href.li ?

kapitanwojtek
Czarny Aniele, nie znam tej strony ale skoro WIELOKROTNIE ja odrzucales - to po co na nia wlazles przez to forum? Ja na nia nie wejde i dzieki za info. Przeciez sa bezpieczniejsze strony z (tam tara dam)  >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Dlaczego ta witryna próbuje otwierać- href.li ?

od razu kasowanie luz wodniku
powiem wam że kapitan mnie rozbraja. ze nie powiem rozbiera hle hle