Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
Jest tu kto? Puk, puk:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
Witaj, Wojtek:)
Dziękuję i życzę Ci tego samego:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
A wiesz że tez czasem się nad tym zastanawiam?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
Bo to jest taki ważki temat:) I wkurzające to jest, że jak akurat ja mam chwilę czasu, to inni nie mają:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
Miałam iść, ale zrobiłam sobie wolne:) Załapałam doła śniegowego:) Tak będę tu leżeć:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?