Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

MaryLou
Ze co prosze?????saammmm???

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Taaaa..moja znajoma astrolozka nie moze sie dostac do Wiednia pociagiem...Pewnie pomknie samochodem,poki nie zamkna granic,albo tranzytem poki  Czesi nie wymysla kwarantanny albo testow/////zreszta,juz nie sledze co i jak....Siedze na 4ech literach...Ale juz umowiona jestem pierwszym pendolino po locdownie do Krakowa do kumpelki...Nie dajmy sie!

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Miałem jeździć na Berlin i dalelej na Drezno. Wszystko zawieszone 🤧 Nawet Katowice się zbuntowały https://youtu.be/ikcigu3DJ-w
123