Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Fakt 🤭 Miałem wakacje na Delfinku. Super Załogi ale sytuacja wymuszona i budujemy obwodnicę Wawy. We wtorek mam spotkanie z Zarządem Pendolino i chyba odmówię współpracy. Odcinki tylko na Kraków z Wawy. Zobaczymy co zaserwują. Na Cargo mam pewność, że żadna zaraza nie dotyczy. Muzyczka 😍 https://youtu.be/D5YAfv9a4Wo

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

MaryLou
Wazne ,że cos sie dzieje:) jestes w trasie:) Sliczna piosenka,dziewojki i tekst:)

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Już w domciu 🤗 U mnie lipy nie ma 🤭

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jak zjeżdżaliśmy na Grochów to zawsze ten utwór był grany 😴 https://youtu.be/0tqpnTM8jSs

Naturalne zapytanie czy coś brałem 🤭 Tak.  Paliłem gandzię po miesiącu pracy.  Załoga? Nie wiem 😉 https://youtu.be/i_yIxAsR534

Decyzja podjęta! Cargo 🥰 Muzyczka. https://youtu.be/0tqpnTM8jSs?t=68

Dziś byłem w Centrali i nie wygląda to dobze 😥Zawieszone rejsy. Miałem pomykać na Wiedeń i ch*j bąbki strzelił 😢 Wszystko zawieszone https://youtu.be/qT6XCvDUUsU

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Półtora litra wypiłem orzechówki 🤭
123