Do Darka....

Witaj, jakiś czas temu wspomnialeś o namiarach na moje konto FB, wczoraj rano zauważyłam, że Dariusz x. (całe nazwisko) z Łodzi, rocznik x wysłał mi zaproszenie do znajomych.
Wychodziłam akurat do pracy, trochę mi się spieszyło, dlatego bez większego namysłu zaakceptowałam.
W sumie od razu pomyślałam o Tobie, jednak równolegle, by się upewnić,  zapytałam na priv czy to na pewno Ty, i prosiłam o dyskrecję, zachowanie namiarów na moje konto tylko dla siebie.

I chyba jednak zadziałałam pośpiesznie, z upływem czasu zaczęłam mieć wątpliwości czy to w ogóle Ty. Wiadomości potwierdzającej nie otrzymałam.

Po przyjściu z pracy Dariusza x. na FB zablokowałam i jednocześnie zawiesiłam konto.
Jeśli to Ty, proszę o jasny sygnał, niemniej swojego konta już raczej nie odwieszę.
Właściwie, to nie wiem, w jaki sposób Ty, czy ten ktoś trafił na moje konto skoro jest widoczne tylko dla moich znajomych.
Co prawda dla "znawcy tematu", to nietrudne, ale chcę mieć pewność zanim popłynę dalej w swoich domyśłach.

Jeśli to Ty Darku, nie ma sprawy, niemniej proszę o potwierdzenie.

Re: Do Darka....

Cześć Jola, zamieniłem pierwszą literkę nazwiska (którą przytoczyłaś)  oraz rocznik na x, ponieważ nie wiem, czy Dario życzy sobie przytaczania takich danych na forum (nie gniewaj się ). Myślę, że wszystko się wyjaśni, jak tylko Dario pojawi się na forum.

Re: Do Darka....

Jolu, tak-potwierdzam, to jest zaproszenie ode mnie, nie jestem " znawcą tematu " -wyszukiwarka znalazła Ciebie bez problemu-wystarczyły tylko 3 elementy, a moje intencje były czysto towarzyskie-jeśli nie akceptujesz tego mojego kroku, to przepraszam, że się narzucam -ps. Twoją wiadomość przeczytałem i napisałem tam jasną odpowiedź, ale jest szlaban i jej nie doręczono-w sumie to nie musiałaś zareagować tak impulsywnie-przecież nic złego nie uczyniłem

Re: Do Darka....

da®®io
szuwar, dzięki, że trzymasz rękę na pulsie-swego rocznika raczej nie ukrywam, ale nazwisko nie powinno być wyjawiane

Re: Do Darka....

szuwar, dzięki, że trzymasz rękę na pulsie-swego rocznika raczej nie ukrywam, ale nazwisko nie powinno być wyjawiane
To była wprawdzie tylko pierwsza literka nazwiska, ale i tak nie powinno się ujawniać takich danych bez zgody właściciela :)

Re: Do Darka....

da®®io
chciałem, żeby było dyskretnie, a wyszła z tego dziwna "aferka"

Re: Do Darka....

chciałem, żeby było dyskretnie, a wyszła z tego dziwna "aferka"
Jola na Twoje zaproszenie zareagowała niczym spłoszona Łania. Z drugiej strony nie ma co się dziwić, że ludzie są nieufni...

Re: Do Darka....

Ojeny Jolka, ale Ty predka jesteś ;) ja tam w "czyśćcu" już 17 osób trzymam, niektórych to już ze dwa lata będzie ;D
1234