Do Darrio.

Kpt.Wojtek
Darek, zostaw tych trzech durni  na atlantydzie. Oni tylko czekaja na Twoje teksty, oni sie tym zywia tam i na innych forach. Oni z tego zyja!

Re: Do Darrio.

kapitano, ja wiem ze oni mnie prowokują, ale ja im zawsze powiem bez ogródek co o nich sadzę -czują się mocni w tym swoim mordorze a metody prowokacji i wciagania w konflikty maja wrecz ubeckie

Re: Do Darrio.

da®®io
nawet nie wiesz jak mnie wkurza ten test robota, ale jestem twardy:) bo musze im cos odpisywać

Re: Do Darrio.

kapitano, ja wiem ze oni mnie prowokują, ale ja im zawsze powiem bez ogródek co o nich sadzę -czują się mocni w tym swoim mordorze a metody powokacji i wciagania w konflikty maja wrecz ubeckie
Jakie ubeckie? To nowe, pisuarowskie metody, ktore realizuje IPN.

Re: Do Darrio.

Lubisz kopać się z koniem, Darrio ? ;)

Re: Do Darrio.

da®®io

Minko, to Twoje ulubione zwierzę-ja ich nie znam i nigdy nie mialem z nimi do czynienia

Re: Do Darrio.

Wenus
Jesteś dobrym obserwatorem

Re: Do Darrio.

da®®io
zrobić Ci z tego konika awatar? choc ja wolę to Twoje oczko:) a czemu zrezygnowałas z kolorowego?
12