Kombinator :)

Kpt.Wojtek
Piotr Kudzia - 17-letni kombinator norweski - pobił rekord Wielkiej Krokwi!
"18 lutego podczas Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w skoku do kombinacji norweskiej oddałem skok na odległość 143,5 m. Jest to nowy nieoficjalny rekord Wielkiej Krokwi w Zakopanem! W ten dzień warunki do skakania były wymarzone, wiatr powiewał delikatnie pod narty, a skocznia była idealnie przygotowana. Oddałem bardzo dobry skok, już po wyjściu z progu wiedziałem, że będzie to daleki lot, lecz nie spodziewałem się, że aż tak daleki".

Re: Kombinator :)

obudź we mnie swoją Venus
super ,klub sms Szczyrk się spisał dobrze.;-)

Re: Kombinator :)

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Wykombinował sobie:))) czyzbysmy powoli mieli nastepce Stocha?:)