Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Teraz jak chcesz napisać komentarz na forum pod artykułem trzeba się logować przez fejsbuka. Cenzura kolejnych for postępuje, chcą abyś zaświecił swoją twarzą po nieprzychylnym Onetowi komentarzu :/

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
zgadza się ja na Onecie nic juz nie mogę napisać a mam "rozgrzebane" tematy kosmiczno-muzyczne

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
ten Twój awaryjny wątek o perłach stanie się bezużyteczny-dobrze że mamy gmaila:)))

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Chcą słyszeć tylko przychylne polityce Onetu komentarze, ale to się odbije przeciwko nim bo tam gdzie nie ma dyskusji tam nie ma życia...

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

a właśnie.... zaraz zerknę czy tam jeszcze coś się da napisać...

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
No niestety.... "Wtyczka komentarzy na Facebooku" brzmi odpowiedź Onetu :/

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Lwiczka9
Wenus,to jest polityka nie tylko Onetu,nie przesadzajmy. Chcialam przed chwila cos napisac na portalu Niezalezna.pl. I tez sie nie dalo. ....I sprobowalam na portalu gazety prawicowej Do Rzeczy...Podobnie...Wiec nie jest to tylko lewicowa przypadlosc:) Co do Onet to graja z Zurkerbergrem i Google,potentaty,nie poradzisz. ja nie mam konta na FB i nie mam zamiaru miec. A to,ze brak dyskusji i polemiki jest zabojczy dla wolnosci i demokracji to sie zgadzam. Pozdrowka! Pewnie juz myslisz o kajakach?:)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Witaj Lwiczko :) Internet sam się zaczyna cenzurować, tak jak zresztą i telewizja - przekaz tylko dla swoich a nikt nie chce się przekonywać, dyskutować tylko utwierdzać, że ma rację ... I to jest smutne...
Co do Onetu to zrobił to bez uprzedzenia - polikwidował niszowe fora, na których ludzie dyskutowali od lat i nierzadko zawierali znajomości. To jest zwyczajnie nieuczciwe z ich strony.
1234 ... 8