Widzieliście co zrobili na Onecie?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Lwiczka9
Zgadzam sie co do nieuczciwosci ,masz racje. W ogole idzie to w kierunku zamykania sie srodowisk, i to nie jest dobre. Ale tez popatzr,jaki jest ten rzad. zamkniety,wsobny. Liberalne rzady na takie cos nie zezwalaly,byla wolnosc dyskusji. Fakt,smutne to. Nastroje sie radykalizuja....Ech,zycie.

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Chcesz powiedzieć, że to przez polski rząd niemiecki Onet pozamykał fora???  Co Ty opowiadasz, jestem normalnie w szoku ;)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Że to niby za karę... czy jak ?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

ultramaryna
Faktycznie.Ostatni raz komentowalam na Onecie jeszcze przed modernizacja forum.Nawet tam nie wchodze w celu poczytania wiadomosci....Korzystam z Interii,Wp.,lub TVN24.

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus...dlugo zajmowalas sie jakims fajnym projektem i swiata nie widziałas...Nie widzisz tego co sie dzieje w necie? Jak sie zmienila Polska w ostanich trzech tygodniach ?Zjawiska polityczne maja swoje przyzcyny i skutek,  Nic sie samo nie dzieje. Przepraszam,hmmm...chyba zle zaczynam...bo wiesz...latami tlumaczylam studentom ....i sorry...juz mi sie nie chce:))) Ty pewnie studentka juz nie jestes ale jednak mądra kobieta wiec sam poczytaj,i wyciagnij wnioski.
:(

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

:(
Czyli co,jak ktos nie posiada konta na faceboocku to jest gorszy?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
to jest jawna inwigilacja bo na fb większość posiada profile zbudowane na prawdziwych danych osobowych i to jeszcze popartych swoją profilową fotką-ja profilu z fb nie udostępniam dla innych portali i witryn-bo są granice prywatności

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Faktycznie, przestało mnie ostatnio interesować co dzieje się w polityce i wiesz co? - dobrze mi z tym :) Zaczęłam dziś oglądać wydarzenia na Polsacie ale nie chce mi się oglądać tych przepychanek i tych zakłamanych twarzy, tej ciągle skamlającej opozycji bez alternatywnego programu. Każdy tylko aby dostać się do korytka...
To już wolę pomarzyć sobie o następnej wyprawie na kajaki :) Pozdrawiam :)
12345 ... 8